اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه منوجان:

تبعیت از ولایت یک تکلیف است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه منوجان گفت: تبعیت از ولایت یک تکلیف است و ما امانتدار یک گوهر بی‌نظیر در طول تاریخ حاکمیت مجدد اسلام در عصر حاضر هستیم.

تبعیت از ولایت یک تکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج حجت‌الاسلام مصیب رزاق‌پور در آیین یادواره شهدای دهندر و گزک در این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی بستر رشد جوانان است که با معنویت ارزش‌های ناب اسلام را زنده کردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی واقعه عظیم قرن است که توانست، تمام معادلات را بر هم بزند، یکی از این معادلات الگوی تقسیم جهان بین شرق و غرب بود که فرهنگ، سیاست و ... را تحت تأثیر قرار داد.

رزاق‌پور تصریح کرد: انقلاب اسلامی آن‌قدر بزرگ است که بسیاری از اذهان کشش درک آن را ندارند، انقلابی که محصور در ایران نبود و برای احیای شعائر اسلامی آمده بود و عظیم‌ترین نتیجه انقلاب به وفاق رسیدن، دو ابر قدرت شرق و غرب در دوران جنگ سرد بود.

وی در تبیین شرایط روز کشور بیان کرد: تبعیت از ولایت یک تکلیف است، ما امانتدار یک گوهر بی‌نظیر در طول تاریخ حاکمیت مجدد اسلام در عصر حاضر هستیم، حفظ وحدت و چرخش تمام نگاه‌ها به سمت ولایت است.

رزاق‌پور تصریح کرد: انتخابات آینده یک امتحان نهایی است و حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در آن نتیجه عالی دیگری برای این انقلاب دارد.

حجت‌الاسلام روح‌الله احمدی‌نیک رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قلعه‌گنج نیز بیان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم بیش از 100 بار کلمه شهید و شهادت را آورده و این خود دلیل محکمی بر این است که جایگاه شهید رفیع و بلند مرتبه است.

وی گفت: با توجه به همه امتیازات و فضائلی که مولا علی (ع) از قبیل همسری حضرت زهرا (س)، فاتح خیبر بودن و.... هیچ‌گاه نفرمودند، فزت و رب‌الکعبه، اما زمانی که در محراب مسجد شمشیر به فرق حضرت خورد، بیان کردند و رستگاری را در شهادت در راه خدا می‌بیند.

انتهای پیام/80004/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول