اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه چهارمحال و بختیاری:

پاسداران حریم ولایت تیم برتر اخلاقی در جامعه هستند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: رزمندگان و پاسداران حریم ولایت باید تیم برتر اخلاقی در جامعه باشند که همین گونه نیز است.

پاسداران حریم ولایت تیم برتر اخلاقی در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عباس عباسی ظهر امروز در مراسم اهدای جوایز برندگان مسابقات فوتسال جام فجر ویژه پایوران سپاه استان اظهار داشت: در دین اسلام، تذهیب از تربیت اولاتر است.

وی با بیان اینکه ورزش باید باعث تقویت اراده و تذهیب نفس شود و اخلاق را در جامعه نهادینه کند افزود: اخلاق مهم‌تر از نتیجه مسابقات است و رزمندگان و پاسداران حریم ولایت باید تیم برتر اخلاقی در جامعه باشند که همین گونه نیز است.

عباسی با اشاره بر اثرات مفید ورزش بر بدن انسان اضافه کرد: افزایش حداکثر جذب اکسیژن در بدن، افزایش کارآیی قلب از طریق حجم خون پمپ شده در یک ضربان، کاهش تعداد ضربان قلب و کاهش فشار خون، کاهش عوارض و احتمال مرگ و میر ناشی از نارسایی‌های قلبی، کاهش مقاومت عروقی برای عبور دادن جریان خون از مهم‌‎ترین این اثرات است.

معاون هماهنگ کننده سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: افزایش جریان خون منطقه‌ای و نقل و انتقال اکسیژن به بافت‌ها، افزایش توانایی بدن در مصرف اسیدهای چرب آزاد به عنوان سوبسترا در هنگام فعالیت، افزایش و بهبود تحمل بدن در هنگام تمرین، کاهش و یا از بین بردن چاقی و افزایش قدرت عضلانی، افزایش تولید عرق به هنگام فعالیت که در نتیجه تحمل بدن در برابر گرما بالا می‌رود از دیگر این اثرات محسوب می‎شود.

وی با تأکید بر اینکه با انجام ورزش‌های مناسب می‌توان از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری کرد اضافه کرد: با ایجاد دیدگاه‌های مناسب در زمینه برنامه‌ریزی و طراحی تمرینات ورزشی برای افراد مختلف به‌ویژه بیماران، نشاط و سرزندگی را می‌توان در این افراد زنده کرد.

مسابقات فوتسال جام فجر با قهرمانی تیم منتخب تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع) با رقابت 9 تیم از نواحی مقاومت، ستاد سپاه استان، یگان رزم سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) و بازنشستگان سپاه برگزار شد.

در پایان این مسابقات تیم تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع) در ضربات پنالتی بر تیم ناحیه مقاومت فارسان پیروز شد.

کاپ اخلاق به تیم مشترک نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) تعلق گرفت و حجت‌الله حیدری به عنوان بازیکن برتر معرفی شد.

انتهای پیام/68001/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول