اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

پیروی از ولایت توصیه همه شهدا است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: همه شهدا مردم و خانواده خویش را به پیروی و تبعیت از ولایت فقیه توصیه کرده‌اند.

پیروی از ولایت توصیه همه شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، سردار سالار آبنوش در مراسم یادواره شهدای پاسدار شهرستان البرز که در سالن 29 فروردین لشگر 16 زرهی قزوین در جمع خانواده‌های شهدا و پاسدار این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: همه شهدا مردم و خانواده خویش را به پیروی و تبعیت از ولایت توصیه کرده‌اند.

وی اذعان داشت: باید آگاه بود از آنچه که شهدا از ما انتظار دارند و به وصایای آنان عمل کرده و در ترویج آن ها اهتمام ورزیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: امام خمینی (ره) که شعور اسلامی را در دنیا زنده کرد نیز در وصیت‌نامه سیاسی عبادی خویش مؤمنان را به تبعیت از ولایت و رهبری دعوت کرده است و از ملت ایران خواسته است که اجازه ندهند نظام جمهوری اسلامی در دستان دشمنان و نااهلان بیفتد.

آبنوش با بیان اینکه چند ماه دیگر تا انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر باقی مانده است ابراز داشت: امید است به معنای واقعی افراد و کاندیداها را شناسایی کرده و با توجه به معیارها و صلاحیت‌های لازم هر یک از مسئولان، فرد مورد نظر را انتخاب کنند.

وی ضمن خیر مقدم به خانواده‌های شهدا و پاسداران عنوان کرد: یاد کردن شهدا و قدردانی از خانواده‌های آنان بسیار ارزشمند بوده و امید است چنین برنامه‌هایی همواره در طول سال برگزار گردد.

آبنوش در پایان خاطر نشان کرد: نتیجه این یادواره این است که به شهدا بگوییم با ایمان به خدا، پیروی از ولایت و مقام معظم رهبری، راهشان را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/77007/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول