اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نور در خانه ملت:

مطرح‌کنندگان طرح انتخابات آزاد دنباله فتنه‌اند / آزادی‌خواهان زیر بیرق ولایت هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: آنان که طرح انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند، دنباله فتنه 88 هستند و باید بدانند این ملت آزادی‌خواه و حق‌طلب زیر بیرق ولایت حرکت می‌کند.

مطرح‌کنندگان طرح انتخابات آزاد دنباله فتنه‌اند / آزادی‌خواهان زیر بیرق ولایت هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالوحید فیاضی امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهرستان نور ابراز داشت: دشمن از همه ابزار، با تروریسم معرفی کردن ما، توهین به پیامبر اسلام، تفرقه، تحریم و...تلاش دارد با همان نگاه استکباری ما را به پای میز مذاکره بکشاند.

وی تصریح کرد: ملت اجازه نمی‌دهد کسی در مقابل دشمن کوتاه بیاید و معتقد است هر ملتی که استقامت کرد پیروز است.

فیاضی اذعان داشت: تحریم‌های سخت دشمن اگر در هر کشور دیگری اعمال می‌شد از پای در می‌آمد، اما این ملت بزرگ و ولایی همچنان ایستاده است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت تصریح کرد: اینکه همه اتفاقات را به تحریم ارجاع دهند کار غلطی است، باید ریشه این مسایل را در جاهای دیگر جستجو کرد و به فکر این مردم بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: دشمن در مقابل این ملت، در مقابل دانشمندان هسته‌ای ما عددی بشمار نمی‌آید، آن‌ها این ملت را به نقض حقوق بشر و نقض دموکراسی متهم می‌کنند، در حالی که انقلاب ما رأی مردم را بر مردم حاکم کرد.

طرح‌کنندگان انتخابات آزاد دنباله فتنه 88 هستند

فیاضی افزود: آنان که طرح انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند، دنباله فتنه 88 هستند و باید بدانند این ملت آزادی‌خواه و حق‌طلب زیر بیرق ولایت حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: آسیبی که امروز بر کشور متصور است، حب جاه و مقام و منیت است، نزاع عوامانه و کودکانه برخی در کشور از نظر مردم و رهبری مردود است، مردم نیاز به گره‌گشایی از کار و استقامت در برابر زورگویان دارند.

عضو خانه ملت تصریح کرد: دو چیز در این کشور مهم است، اول ولی فقیه دوم مردم و ما ابزار و وسیله و پله ترقی مردم هستیم.

ولایت عامل وحدت

فیاضی عامل وحدت در جامعه را ولایت دانست و گفت: اگر قرار باشد هر کسی ولو اینکه سن و سالش بیشتر است خود را مرجع، ولی و حاکم بداند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: مردم امروز با حضور خود تاکید کردند عامل وحدت ولایت است و تابع ولی فقیه خود هستند و پای پرچم رهبری ایستادند.

وی ابراز داشت: مردم از گرانی و تورم خسته‌اند اما امروز به اطاعت از رهبری و به کوری چشم دشمنان انقلاب و نظام موج عظیم انسانی به راه انداختند و اعلان کردند ما تا آخر پای آرمان امام و رهبری و ارزش‌های اسلامی ایستاده‌ایم.

به گزارش فارس، راهپیمایی 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در شهرهای رویان، ایزدشهر، شهرها و روستاهای بخش‌های چمستان و بلده به‌صورت جداگانه برگزار شد و سخنرانان مختلف با تقدیر از حضور بی‌نظیر و کم سابقه مردم به رغم همه مشکلات و سختی‌ها به بیان مسایل روز و تحلیل‌های سیاسی پرداختند.

انتهای پیام/86023/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول