اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر آموزش و پرورش در جمع راهپیمایان بابل:

ولایت‌پذیری مردم خنثی‌کننده توطئه‌های داخلی و خارجی است

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش گفت: بصیرت و ولایت‌پذیری مردم ایران، توطئه‌های داخلی و خارجی را خنثی و دشمنان را با شکست مواجه کرده است.

ولایت‌پذیری مردم خنثی‌کننده توطئه‌های داخلی و خارجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حمیدرضا حاج بابایی امروز در جمع عظیم راهپیمایان بابلی از میدان ولایت تا مصلای جمعه شهر بابل با سر دادن شعارهای انقلابی، ولایت‌پذیری و تبعیت محض خود را از مقام معظم رهبری به جهانیان اعلام کردند و در سخنانی اظهار داشت: اساس هستی حتی برای پیامبران بر پایه آزمایش الهی است، هر چه انسان و ملتی بزرگ‌تر باشد آزمایش او نیز بزرگ‌تر است، ملت بزرگ ایران امتحان بزرگی را در این 34 سال پشت ‌سر گذاشت چرا که می‌‌داند در مسیر عاشورا قرار دارد.

وی افزود: این دشمن جان صدها هزار نفر از فرزندان ما را گرفت و هزاران خانواده را به سوگ نشاند، هزاران نفر را در کوچه پس کوچه‌های کشور ترور کرد و بسیجیان و روحانیون را مورد هجمه و حمله قرار داد اما موفق نشد، به قرآن حمله کند از این‌رو حرم ائمه را بمب‌گذاری کرد، به پیامبر جسارت کرد و قرآن را به آتش کشید اما مردم ما منسجم، انقلابی و قدرتمند‌تر شدند.

حاج بابایی اظهار داشت: توطئه اخیر دشمن، حمله به رهبر معظم انقلاب بود، از تمام حربه‌های دنیا با تبلیغات گسترده استفاده کرد که آخرین حربه او تحریم اقتصادی بود تا مردم نه تنها در مناسبت‌ها و 22 بهمن به میدان نیایند بلکه علیه این انقلاب راهپیمایی کنند.

وی گفت: دشمن در سال‌های اخیر علیه ما توطئه کرد اما دشمن بداند نمی‌تواند ملتی را که جان، شیره و عصاره زندگی، هستی و جگر پاره خود را تقدیم انقلاب کردند با نان، از علی (ع) و عاشورا جدا کند، این خیال باطل است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امروز ملت ایران به اندازه تمام فشارهای بین‌المللی حضور خود را گسترده کرده است و نشان داده هر چه فشار بیشتر شود قدرتمندتر می‌شود، حضور مردم در 22 بهمن فقط به حساب رهبری، اسلام، جمهوری اسلامی، شهیدان و ملت ایران است و به پای هیچ کس دیگری نیست.

این مسئول اظهار داشت: فلسفه شکل‌گیری این نظام عاشورایی است و تا ابد عاشورایی می‌ماند و به دلیل عاشورایی بودن است که ماندگار شده است.

حاج بابایی رمز موفقیت اسلام را در وحدت بین سه عنصر قرآن، رهبری و مردم دانست و اظهار داشت: این سه عنصر تا زمانی که در کنار هم باشند نتیجه آن جز پیروزی نیست، زمان پیامبر این سه عنصر در کنار هم سبب پیروزی شد، در زمان علی (ع) قرآن مهجور شد و امام‌ علی (ع) به شهادت رسید و در زمان امام‌حسین (ع) مردم کنار کشیدند و اما‌م حسین (ع) شهید شد.

وی تصریح کرد: آمریکا با هزینه‌های هنگفت، انسان‌هایی را به خدمت گرفتند که با بررسی تاریخ اسلام با تکیه بر مواردی که منجر به شکست مسلمانان شد درصدد ضربه زدن به اسلام و ایران هستند اما تمام راهکارهای آن‌ها اشتباه تاریخی است چرا که در صدر اسلام ملتی چون ملت ما وجود نداشت.

حاج بابایی اظهار داشت: اگر غیرتمندی و شهامت مردم ما نبود هزاران بار این انقلاب شکست می‌خورد، به سبب بصیرت و ولایی بودن مردم ما است که توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی منجر به شکست می‌شود.

وی افزود: جنگ در خرمشهر و آبادان تمام شد ولی هنوز جنگ در لبنان، مصر و غزه ادامه دارد، امروز جهان دو اردوگاه دارد اردوگاه آمریکا و اردوگاه ایران، ایران در این جنگ نرم رودررو با آمریکا توانست او را در آمریکای جنوبی، عراق، سوریه و لبنان شکست داده و در غزه ابهت آمریکا را بشکند.

انتهای پیام/86009/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول