اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار ایوبی در جمع راهپیمایان بابل‌کناری:

شعار پیروی از ولایت باید در عمل مسئولان نمایان شود

خبرگزاری فارس: معاون پیشگیری و هماهنگی امور سازمان‌ها و استان‌های ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: شعار پیروی از ولایت فقیه باید در عمل مسئولان نمایان شود.

شعار پیروی از ولایت باید در عمل مسئولان نمایان شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابل، سردار مهدی ابویی امروز در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن بخش بابلکنار که با حضور اقشار مختلف مردم از بخشداری بابلکنار تا مصلی جمعه شهر مرزیکلا ادامه داشت، اظهار داشت: حضور باشکوه مردم از جمله جوانان در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر این است که مردم عزیز ایران از نبوغ سیاسی و اجتماعی بهره‌مند بوده و سیاست و کارهای اجرایی این کشور مختص مدیران و مسئولان نیست.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن در بخش‌ها و شهرها دارای پیام اسلامی، سیاسی و اجتماعی است، افزود: مردم در این حضور به جهان و جهانیان اعلام می‌کنند که با اعتقاد و ایمان راسخ نظام جمهوری اسلامی را قبول داشته و پایبند این نظام بوده و دوم اینکه قدرت این نظام برگرفته از مردم است و هرگونه توطئه و دشمنی با نظام، دشمنی با ملت آزاده ایران است.

ابویی بیان داشت: در سال‌های اخیر از بعد اقتصادی، فشارهای زیادی به ملت ایران تحمیل شد و تمام ملل دنیا نسبت به این فشارها اعتراف و اعتقاد دارند و اگر مردم در صحنه نبودند و در مقابل این تحریم‌ها و فشارها ایستادگی نمی‌کردند دشمنان داخلی و خارجی موفق می‌شدند.

معاون پیشگیری و هماهنگی امور سازمان‌ها و استان‌های ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: امروز اگر یک هزارم وضعیتی که از نظر اقتصادی برای کشور ما ایجاد کردند برای آمریکا فراهم شود دولت آمریکا ساقط می‌شد چرا که نظام و دولت اسلامی با وجود فشارهایی که هر روز با آن مواجه بوده پایبند نظام و دین هستند.

ابویی، پیروی بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری را رمز موفقیت اسلام و نظام برشمرد و تصریح کرد: شعار پیروی از ولایت فقیه باید در عمل مسئولان نمایان شود تا مردم با دلگرمی بیشتر حضور فعال و جدی در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشند.

معاون پیشگیری و هماهنگی امور سازمان‌ها و استان‌های ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اینکه رسانه ملی باید بیشتر به معرفی شخصیت سیاسی، عبادی و اجتماعی حضرت امام (ره) برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب بپردازد، بیان داشت: برنامه صدا و سیما نباید تنها پخش سرود انقلاب باشد بلکه باید امام را به ملت معرفی کند و بگوید خواست امام از مردم چه بوده تا مردم در تبعیت از ولایت فقیه و ادامه راه شهدا محکم و استوارتر گام بردارند.

انتهای پیام/86009/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول