اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

حضور مردم جواب محکمی به تحریم‌های دشمن است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب محکمی به تهدید و تحریم‌های دشمن است.

حضور مردم جواب محکمی به تحریم‌های دشمن است

حجت ‌الاسلام سیداحمد میرعمادی لحظاتی پیش در مراسم راهپیمایی باشکوه مردم خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در لرستان گفت: امروز روز عید بزرگ ملت ایران است و باید این روز بزرگ را به ملت ایران تبریک بگوییم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همه اقشار مختلف مردم لرستان گفت: آنچه امروز شاهد هستیم ایستادگی، استقامت، پایداری و تبعیت محض از ولایت و رهبری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مردم لرستان امروز ثابت کردند که همچنان ثابت‌قدم ایستاده‌اند و از آرمان‌های انقلاب و امام دفاع می‌کنند.

حجت ‌الاسلام میرعمادی یادآور شد: پیام این راهپیمایی این است که هیچ تحریم و تهدیدی نمی‌تواند بر حضور حماسی ملت ایران اثر بگذارد.

هم ‌اکنون راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در سراسر استان لرستان آغاز شده است.سخنران راهپیمایی بزرگ مردم خرم‌آباد حمیدرضا مقدم‌فر مدیر عامل اسبق خبرگزاری فارس است.

انتهای پیام/2304/خ10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول