اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران:

تحریم‌ها تاثیری بر استقامت ملت نداشته است / دشمنان رفتارشان را تغییر دهند

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور ملت این پیام را می‌دهد که دشمنان باید رفتارهای خود را تغییر دهند، گفت: رفتارها و فشارهای سیاسی و اقتصادی آمریکا بر استقامت مردم هیچ تاثیری نداشته است.

تحریم‌ها تاثیری بر استقامت ملت نداشته است / دشمنان رفتارشان را تغییر دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ‌علی لاریجانی دقایقی پیش در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، امام راحل و انقلاب است،‌ اظهار کرد: این حضور پرشور به نوعی پاسداشت از یک دستاورد بزرگ است.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی کشور که حلقه‌های آخر شگردها و ماجراجویی‌های آمریکا را درک می‌کنیم،‌ حضور حماسی ملت نشانه این است که رفتارها و فشارهای سیاسی و اقتصادی آمریکا بر استقامت مردم هیچ تاثیری ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هدف دشمنان سست کردن اراده ملت است،‌ اضافه کرد: این حضور حماسی و استقامت و پایداری ملت این پیام را به دشمنان می‌دهد که آنها باید خواسته‌های خودشان را متعادل کنند و نمی‌توانند رفتارهای خود را این گونه به ملت تحمیل کنند.

انتهای پیام/78008/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول