اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

طرح نظارتی بازار عید 15 اسفند آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: از 15 اسفندماه تا 20 فروردین 92، طرح نظارتی ویژه بازار عید به طور جدی اجرایی و عملیاتی می‌شود.

طرح نظارتی بازار عید 15 اسفند آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، هوشنگ ناظری صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان زابل در محل فرمانداری اظهار داشت: یکی از موارد مهم و ضروری ستاد تنظیم بازار این است که به دنبال تحولات اخیر در بازار با متخلفان اقتصادی با شدت و جدیت برخورد شود.

وی افزود: باید نظارت دقیقی بر صنوف مختلف و عرضه و تقاضای کالاهای اساسی مردم صورت پذیرد و در صورت بروز هرگونه تخلفی، واحدهای صنفی متخلف پلمب شوند.

فرماندار زابل ادامه داد: مسئولان باید برای جلب رضایت مردم از وضعیت بازار و شرایط اقتصادی موجود تلاش بیشتری داشته باشند و این امر در اولویت کاری آنها قرار گیرد.

ناظری گفت: طی چند روز اخیر تعدادی از کالا‌های اساسی مورد نیاز شهروندان زابل با حمایت بخش دولتی در سطح شهر توزیع شده است که مردم استقبال چشمگیری از این اقدام داشته‌اند و در صورت اختصاص سهمیه دیگر این روند با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: اقلام مصرفی مردم که با حمایت دولت و توسط بخش خصوصی در بین شهروندان توزیع می‌شود باید طوری شود که به صورت عادلانه این امر صورت پذیرد.

بازگشایی نمایشگاه ویژه کالاهای اساسی در زابل

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل هم در این جلسه گفت: از 15 اسفندماه تا 20 فروردین 92، طرح نظارتی ویژه بازار عید به طور جدی اجرایی و عملیاتی می‌شود که نقش مهمی در کنترل بازار شب عید خواهد داشت.

حسین سرگزی به تعداد مرغ منجمد با قیمت تصویب شده اشاره کرد و افزود: 35 تن مرغ منجمد با قیمت مصوب 5 هزار و 100 تومان به شهرستان زابل اختصاص یافته که توسط هفت عامل فروش در نقاط مختلف سطح شهر به صورت عادلانه توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: قیمت فعلی مرغ منجمد در شهرستان زابل 6 هزار و 700 تومان است که امیدواریم با ورود سهمیه اختصاص یافته به این منطقه، تا حد زیادی از قیمت‌های کاذب نیز جلوگیری شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل در ادامه از بازگشایی نمایشگاه ویژه کالاهای اساسی در اسفندماه در شهرستان زابل خبر داد.

سرگزی تصریح کرد: نمایشگاه کالاهای اساسی از 12 اسفندماه سال‌جاری به مدت 11 روز در شهرستان زابل گشایش می‌یابد و انواع متعددی از کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان با قیمت مصوب و نظارت شده عرضه می‌شود.

وی همچنین گفت: برنامه‌ریزی و تصمیم گیری‌های لازم برای جذب میوه شب عید و معرفی عامل‌های توزیع کننده انجام شده و مقدار 6 تن برنج آرژانتینی و 30 تن پرتقال برای تأمین میوه شب عید شهروندان درخواست شده است.

رئیس شرکت نفت زابل هم در این جلسه اظهار داشت: در حال حاضر مشکلی در زمینه تأمین گاز مایع و نفت سفید مردم منطقه وجود ندارد.

صفر شهرکی افزود: 34 شعبه فروشندگی نفت سفید در شهرستان زابل در حال توزیع نفت سفید است و سوخت مورد نیاز شهروندان را درب منازل آنان تحویل می‌دهند.

وی بیان داشت: همزمان با توزیع نفت سهمیه‌ای اختصاص یافته مردم، در زمینه ذخیره‌سازی نفت سفید و گاز مایع در انبار‌های این منطقه تدابیر لازم اندیشه شده است که هیچ گونه مشکلی در این ارتباط وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/75002/ح40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول