اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد

ارائه خدمات به مناطق محروم رویکرد محوری دولت دهم

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: رویکرد محوری برنامه‌های دولت دهم ارائه خدمات به مناطق محروم و توزیع عادلانه امکانات در بین روستاها و شهرها است.

ارائه خدمات به مناطق محروم رویکرد محوری دولت دهم

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سیدجواد محمودی صبح امروز در هفتمین گردهمایی منطقه‌ای دهیاران که با حضور 500 دهیار از شهرهای جنوبی استان در میاندوآب برگزار شد، اظهار داشت: تعامل بین دهیاران با فرمانداری‌ها باید بیش‌تر از این تقویت شود تا شاهد ارتقای سطح خدمات‌دهی به مردم باشیم.

وی با اشاره به توزیع امکانات در مناطق مختلف، تصریح کرد: در طول خدمت دولت نهم و دهم شاهد ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مردم هستیم.

محمودی بر ایجاد بسترهای لازم برای توزیع عادلانه اعتبارات از روستاها تا شهرها و امکان استفاده همه مردم از امکانات در مناطق کم جمعیت و توسعه نیافته تاکید کرد و افزود: رویکرد محوری برنامه‌های دولت دهم ارائه خدمات به مناطق محروم و توزیع عادلانه امکانات در بین روستاها و شهرها است.

وی با بیان اینکه این موضوع در سطح استان نیز مورد توجه قرار دارد، خاطر نشان کرد: برای این منظور تمام مسئولان در تلاش برای توزیع عادلانه امکانات هستند.

محمودی با اشاره به خدمات انجام گرفته در روستاها پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی عمران و آبادانی روستاها مورد تاکید و توجه ویژه‌ای قرار دارد به طوری که پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد گازرسانی، آب‌رسانی و برق‌رسانی به اغلب روستاها و مناطق دور افتاده کشور هستیم.

وی دهیاران را نماینده تمام دستگاه‌های اجرایی در مناطق روستایی نامید و اظهار داشت: در سال‌های اخیر از محل اعتبارات عمرانی در راستای تجهیز دهیاری‌ها اقدامات شاخصی انجام شده است و تلاش می‌شود این تجهیزات در سال‌های آینده بیشتر تخصیص یابد.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول