اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز-166

تیرملک: بهره‌برداری گازرسانی به 46 روستای مازندران

خبرگزاری فارس: جانشین مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: در ایام‌الله دهه فجر 46 روستای مازندران از نعمت گاز برخوردار شدند.

تیرملک: بهره‌برداری گازرسانی به 46 روستای مازندران

مرتضی تیرملک امروز در حاشیه بهره‌برداری از گازرسانی به شهرک صنعتی شهرستان نکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده تا 3 سال آینده تمام شهرهای مازندران از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به گازدار کردن مناطق روستایی مازندران نیز گفت: مناطق روستایی قابل دسترسی در دستور گازرسانی قرار دارد و مناطق کوهستانی صعب‌العبور نیز بعد از گازدار کردن شهرها با آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم گازرسانی می‌شوند.

تیر ملک با گرامیداشت دهه فجر ادامه داد: امروز دشمن، اعتقادات ملت ایران را نشانه گرفته است اما مردم ایران در همه ادوار نشان دادند که با اقتدار در مقابل دشمنان ایستاده و از اعتقادات و ارزش‌های خود کوتاه نخواهند آمد.

تیرملک با تاکید بر لزوم گرامیداشت یوم‌الله فجر خاطر نشان کرد: فرهنگ ایثارگر ملت ایران در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی باید به نسل جوان نیز منتقل شود و نباید برخی از مشکلات اقتصادی ملت مقتدر ایران را به زانو درآورد.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز مازندران یادآور شد: در حال حاضر 98 درصد خانوار شهری و 72 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و شرکت گاز مازندران از حیث گازرسانی به روستا در رتبه اول کشور قرار دارد.

وی گفت: این خدمات‌رسانی ارزنده به برکت وجود نعمت انقلاب اسلامی در جامعه است.

این مسئول خاطر نشان کرد: برای گازرسانی به شهرک صنعتی نکا 6 هزار و 250 متر لوله‌گذاری و 8 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/86002/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول