اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

خدمات‌رسانی نظام به روستاها بی‌بدیل بوده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آبیک گفت: خدمات‌رسانی نظام اسلامی به ویژه در دولت نهم و دهم به روستاها چشمگیر، بی‌بدیل و ویژه بوده است.

خدمات‌رسانی نظام به روستاها بی‌بدیل بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی در مراسم کلنگ‌زنی روستای چناسک از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک اظهار داشت: در 34 سال از عمر انقلاب اسلامی، نظام انقلاب اسلامی و دولت‌های مختلف خدمات ارزنده و بی‌‌شماری را به مردم ارائه کرده‌اند که باید قدردان این نعمات و خدمات باشیم.

وی افزود: دولت‌های مختلف به ویژه دولت نهم و دهم خدمات خوبی را به دور افتاده‌ترین نقاط کشور ارائه کرده است.

این مسئول ادامه داد: گرچه برای انجام عملیات اجرایی گازرسانی به سه روستای زرجه بستان، شکرناب و چناسک 500 روز زمان پیش‌بینی شده است ولی امیدواریم با همکاری و تعامل مردم با پیمانکار سه پروژه مذکور، شاهد به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌ها در دهه فجر سال آینده باشیم.

فرماندار شهرستان آبیک تصریح کرد: با مشارکت، همت و حمایت معنوی مردم روستاها در پیشرفت عملیات اجرایی پروژه گازرسانی، علاوه بر رفع مشکلات جزیی، پروژه راکد نخواهد ماند و پیمانکار با سرعت پروژه‌ها را به پیش خواهد برد.

داداشی از بررسی مشکلات مردم روستاهای بخش مرکزی و بشاریات با حضور بخشداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: در روزهای جمعه مسئولان در مساجد با مردم روستاهای شهرستان آبیک ملاقات خواهند داشت و از نزدیک با مشکلات، انتقادات، پیشنهادات و درخواست‌های مردم آشنا خواهند شد که در حد توان در رفع مشکلات تلاش می‌شود.

وی اضافه کرد: مردم باید قدردان نظام، امام راحل و مقام معظم رهبری و پاسدار خون شهدای انقلاب اسلامی باشند.

انتهای پیام/77006/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول