اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز قزوین خبر داد

40 کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در روستاهای آبیک

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز قزوین از 40 کیلومتر شبکه‌گذاری و لوله‌گذاری گاز در روستاهای آبیک خبر داد.

40 کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در روستاهای آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، کلنگ گازرسانی به سه روستای بخش مرکزی شهرستان آبیک با حضور مدیر عامل شرکت گاز قزوین، فرماندار شهرستان آبیک و جمعی از مسئولان محلی به زمین زده شد.

فتحعلی نجفی در مراسم کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به روستای شکرناب شهرستان آبیک اظهار داشت: شهدا مشعل‌دار پرچمدار توسعه نظام اسلامی و زمینه‌ساز خدمت‌رسانی مسئولان در این منطقه به مردم هستند به همین دلیل توسعه خدمات‌رسانی به مناطق کمتر توسعه‌یافته در اقصی نقاط کشور را مرهون خون شهدای گران قدر هستیم.

وی افزود: دولت نهم و دهم اولویت خدمت‌رسانی به مناطق دور افتاده را در دستور کار خود قرار داده و تاکنون توانسته گام‌های ارزنده‌ای برای خدمت به مردم بردارد.

این مسئول ادامه داد: گازرسانی به روستاهای دور افتاده برگ زرین دیگری برای مردم شریف و قدردان نظام اسلامی است.

مدیر عامل شرکت گاز قزوین خاطر نشان کرد: مردم باید قدردان نظام و مسئولان باشند و در عرصه‌های مختلف حضوری پررنگ و گسترده داشته باشند.

نجفی تصریح کرد: اعتباراتی که برای پروژه‌های بزرگ نظیر گازرسانی برای مردم هزینه می‌شود در برابر ارزش و منزلت مردم بزرگوار ناچیز است.

وی اضافه کرد: از مردم سه روستای زرجه بستان، شکرناب و چناسک می‌خواهیم که در طول اجرای پروژه‌های گازرسانی با فرماندار آبیک، بخشدار بخش مرکزی آبیک، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها همکاری داشته باشند و با عوامل اجرایی پروژه‌های مذکور هماهنگی لازم را به عمل آورند تا مراحل اجرایی پروژه‌ها سریع‌تر پیش رود.

این مسئول بیان داشت: برای گازرسانی به روستاهای زرجه بستان، شکرناب و چناسک 36 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است که 18 میلیارد ریال از این اعتبار تأمین شده و مابقی اعتبارات با قول مساعد استاندار قزوین و نمایندگان مجلس در سال آینده تأمین خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز قزوین اذعان داشت: با گازرسانی به روستاهای زرجه بستان، شکرناب و چناسک 900 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند که به طول 40 کیلومتر شبکه‌گذاری و لوله‌گذاری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/77006/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول