اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت گاز مازندران:

گازرسانی به 397 روستای مازندران در حال انجام است

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت گاز مازندران گفت: گازرسانی به 397 روستای مازندران در حال انجام است.

گازرسانی به 397 روستای مازندران در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مرتضی تیرملک در آیین بهره‌برداری از گازرسانی به 11 روستای شهرستان آمل با بیان اینکه پس از انقلاب تاکنون 14 هزار و 812 کیلومتر شبکه‌گذاری لوله‌ گاز صورت گرفته است، اظهار داشت: در این مدت 586 هزار و 139 علمک گاز در مازندران نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه 923 هزار و 820 مشترک گاز در مازندران وجود دارد، اظهار داشت: از 57 شهر مازندران 46 شهر استان دارای نعمت گاز هستند.

تیرملک با تاکید بر اینکه هم‌اکنون گازرسانی به پنج شهر مازندران در حال انجام است، افزود: برای گازرسانی به این پنج شهر 270 کیلومتر شبکه‌گذاری و 220 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 98 درصد خانوارهای شهری مازندران از نعمت گاز برخوردار هستند، بیان داشت: 97 درصد جمعیت روستایی مازندران از گاز بهره‌مند هستند.

معاون شرکت گاز مازندران یادآور شد: 1341 روستا گازدار در استان و 49 روستا نیز در ایام‌الله دهه فجر گازرسانی شدند.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به 397 روستا در مازندران در حال انجام است، افزود: برای گازرسانی به این روستاها 2 هزار و 600 کیلومتر شبکه لوله‌گذاری و هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

تیرملک بیان کرد: با بهره‌برداری از گازرسانی به این روستاها، 49 هزار خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه در شهرستان آمل نیز از پنج شهر، سه شهر دارای نعمت گاز هستند، اظهار داشت: 68 هزار و 822 خانوار به میزان 99 و شش صدم درصد خانوارهای شهری در آمل از نعمت گاز برخوردار هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه از 322 روستای این شهرستان 237 روستا قابلیت گازرسانی دارند، گفت:  تاکنون 140 روستا از نعمت گاز برخوردار شدند و هم‌اکنون 97 روستا در حال گازرسانی است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون گازرسانی به 11 روستای این شهرستان بهره‌برداری می‌شود، افزود: برای گازرسانی به این روستاها 38 هزار کیلومتر شبکه لوله‌گذاری و 44 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای‌پیام/86011/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول