اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خبر داد

بهره‌مندی همه روستاهای خرم‌دره از آب شرب سالم

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره گفت: همه روستاهای شهرستان خرم‌دره از آب شرب سالم برخوردار هستند.

بهره‌مندی همه روستاهای خرم‌دره از آب شرب سالم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع مسئولان حوزه روستایی این شهرستان به تحریم‌های دشمنان با هدف ساقط کردن انقلاب اسلامی اشاره و اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند مانع از رسیدن ایران به استقلال و خودکفایی بشوند، ولی ملت ایران در برابر این توطئه‌ها ایستاده و هرگز سست نخواهد شد.

وی با اشاره به نفوذ معنوی انقلاب ایران در ملل جهان، اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت مردم ایران در برابر نقشه‌های شوم استکبار جهانی، ریشه در دین‌داری و دین‌محوری مردم ایران دارد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان برای تضعیف جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمنان در طی 31 سال گذشته از هیچ تلاشی برای رسیدن به اهداف شیطانی خود دریغ نکرده‌اند.

وی افزود: اصل و هویت توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان هیچ تغییری نکرده است و تنها شاهد تغییر شکل فتنه هستیم چراکه فتنه‌های دشمنان همچنان با ماهیت ضدیت با ولایت، استقلال، آزادی، اقتدار و خودکفایی نظام جمهور اسلامی ایران در حال تداوم است.

نوری‌پور به ویژگی‌های منحصر به فرد نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان یک نقش‌آفرین و عامل تأثیرگذار در عرصه‌های بین‌المللی محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در طی 33 سال گذشته هر ساله با اقتداری بیشتر در برابر فتنه‌های دشمنان ایستادگی کرده است، عنوان داشت: ملت ایران عامل افتخارآفرینی‌ها و به عنوان پدیدآورندگان قله‌های افتخار محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: از همان ابتدای استقرار حکومت اسلامی در کشور تاکنون، مردم بر همان مواضع، آرمان‌ها، اعتقادات و زیربناهای فکری و نظام الهی، علوی و اسلامی خود اصرار داشته و در راستای حفظ این نظام از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

نوری‌پور با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی از خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم است، گفت: مسئولان باید همواره در مسیر خدمت‌رسانی صادقانه به مردم گام بردارند.

وی با بیان اینکه در دولت‌های نهم و دهم آبرسانی به تمام روستاهای شهرستان خرم‌دره انجام شده است، عنوان داشت: در حال حاضر صد درصد روستاهای خرم‌دره از آب شرب سالم برخوردار هستند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: تا پایان دولت دهم همه روستاهای شهرستان خرم‌دره آسفالت شده و به همه روستاها گاز‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/73001/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول