اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد کهگیلویه خبر داد

تجهیز 5 باب از کانون‌های مساجد فرهنگی کهگیلویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد کهگیلویه از تجهیز 5 باب از کانون‌های مساجد فرهنگی این شهرستان خبر داد.

تجهیز 5 باب از کانون‌های مساجد فرهنگی کهگیلویه

 آزاد خردمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: راه‌اندازی، توسعه و تجهیز کانون‌های فرهنگی مساجد یکی از مهم‌ترین وظایف ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است.

رئیس اداره ارشاد کهگیلویه افزود: بر همین اساس تعداد پنج باب از مساجد شهرستان کهگیلویه به تجهیزات تخصصی مجهز شدند تا در پیشبرد برنامه‌های خود با کیفیت بهتری عمل کنند.

خردمند با تأکید بر لزوم فراهم سازی کلیه امکانات کانون‌های مساجد، یخچال، آبسردکن، پروژکتور و کتاب را از جمله لوازم خریداری شده جهت تجهیز این کانون‌ها برشمرد و گفت: بالغ بر 8 میلیارد ریال صرف خرید لوازم و ملزومات تجهیز کانون‌های فرهنگی مساجد شده است.

رئیس اداره ارشاد کهگیلویه، امکانات قبلی کانون‌های مساجد را ناچیز خواند و ابراز داشت: به منظور استفاده بهینه از نیروهای فعال و مجرب کانون‌های فرهنگی هنری و در راستای ارتقای سطح علمی اعضای کانون‌ها، تعداد پنج باب از مجموع 136 کانون موجود در شهرستان به تجهیزات تخصصی مجهز شدند.

خردمند خاطرنشان کرد: کانون‌های تخصصی مساجد در زمینه‌های؛ قرآن و نماز، مهدویت، کتابخانه‌ای، ورزش، سمعی بصری، پژوهش و فعالیت‌های دینی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/82008/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول