اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس‌جنوبی در دیدار هیئت رسانه‌ای روسی مطرح کرد

صادرات مطلوب گاز ایران در زمستان سرد / ساخت تجهیزات پارس‌جنوبی توسط متخصصان داخلی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس‌جنوبی گفت: با تلاش و فعالیت‌های ارزشمند صورت گرفته، امسال در زمینه تولید گاز زمستانی هیچ مشکلی نداشته و با وجود بالا رفتن میزان مصرف داخلی صادرات مطلوبی نیز داشته‌ایم.

صادرات مطلوب گاز ایران در زمستان سرد / ساخت تجهیزات پارس‌جنوبی توسط متخصصان داخلی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود نصوری صبح امروز در دیدار با هیئت رسانه‌ای روسی و شبکه خبری 24 روسیه اظهار داشت: امروز ایران در مسیر رشد و توسعه و پیشرفت روزافزون قرار دارد و به ویژه در حوزه نفت و گاز جایگاه ایران ارزشمند است.

وی افزود: تحریم‌ها و تهدیدات بین‌المللی تاثیری بر روند روبه رشد اقتصاد نداشته و شاهد موفقیت بیشتری هستیم.

مدیرعامل پارس‌جنوبی خاطرنشان کرد: متخصصان داخلی پیشرفت‌های قابل توجهی در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری داشته‌اند و بدون تردید اندیشه و فکر متخصصان ایرانی همواره در میدان تحریم‌ها و تهدیدها برنده است.

نصوری تصریح کرد: پارس‌جنوبی نماد رشد و پیشرفت کشور است و سرمایه‌گذاری بسیار خوبی در بخش‌های مختلف در این منطقه صورت گرفته است.

وی از اشتغال بیش از 105 هزار نفر در عسلویه خبر داد و گفت: هم‌اکنون 105 هزار نفر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مشغول به کار بوده و 100 درصد سازندگان و فعالان در این منطقه ایرانی هستند.

نصوری با اشاره به توان بالای متخصصان داخلی افزود: در شرایط کنونی و براساس آمار موجود 60 درصد تجهیزات و تولیدات مورد نیاز منطقه ویژه پارس در داخل کشور تولید می‌شود و در سه تا پنج سال آینده در نظر است با اصلاح فرایندها و استفاده از توان متخصصان داخلی این ظرفیت را به صددرصد برسانیم.

وی از احداث پارک علم و فناوری در منطقه ویژه پارس خبر داد و اذعان داشت: تبدیل علم به ثروت در منطقه ویژه پارس و استفاده ازآن از دیگر هدف‌های این سازمان است.

مدیرعامل پارس‌جنوبی با بیان اینکه در تامین گاز زمستان کشور هیچ مشکلی وجود ندارد اظهار داشت: با تلاش و فعالیت‌های ارزشمند صورت گرفته، امسال در زمینه تولید گاز زمستانی هیچ مشکلی نداشته و با وجود بالا رفتن میزان مصرف داخلی، صادرات مطلوبی نیز داشته‌ایم.

نصوری بیان کرد: از تمام امکانات و توانمندی‌های موجود برای رشد و توسعه پارس‌جنوبی بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

وی با دعوت از سرمایه‌گذاران روس برای سرمایه‌گذاری در پارس‌جنوبی تصریح کرد: قابلیت‌های بسیار خوب سرمایه‌گذاری در این منطقه وجود دارد.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول