اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آزادشهر خبر داد

نیاز اعتباری 70 میلیارد ریالی برای تجهیز بیمارستان آزادشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار آزادشهر گفت: عملیات ساخت و ساز بیمارستان شهرستان آزادشهر به پایان رسیده و برای تجهیز کردن و افتتاح نیاز به 70 میلیارد ریال اعتبار است.

نیاز اعتباری 70 میلیارد ریالی برای تجهیز بیمارستان آزادشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدفاضل دهنوی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: با پیگیری‎های نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی و قول‎های مساعد مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با توجه به قرار داشتن این طرح در پروژه‌های ماندگار انتظار داریم تجهیز آن در کمترین زمان ممکن انجام و به بهره‎برداری برسد.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو مرکز درمانی دولتی و یک مرکز درمانی خصوصی با استفاده از کادر مجرب و پزشکان متخصص مشغول خدمات‎رسانی به مردم این شهرستان هستند که در درمانگاه شماره یک واقع در خیابان امام خمینی (ره) به صورت 24 ساعته مشغول خدمات‎رسانی است و بالغ بر 300 نفر در روز مراجعه‎کننده دارد.

46 روستای آزادشهر از جاده روستایی آسفالت برخوردار هستند

فرماندار شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: شهرستان آزادشهر دارای 47 روستا است که به برکت این نظام و این انقلاب، 46 روستا از جاده روستایی آسفالت برخوردار هستند و با آغاز ساخت و ساز جاده روستایی رحیم‎آباد از توابع بخش چشمه‎ساران درصدد هستیم قبل از پایان دولت دهم جشن آسفالت را در سطح شهرستان برگزار کنیم.

دهنوی تصریح کرد: در بحث کنترل سیلاب‎های سطح شهرستان و به ویژه شهر آزادشهر هم فعالیت‎های خوبی انجام گرفته که مهم‌ترین آنها دیوارسازی رودخانه شهید خنجری و لایروبی همین رودخانه و کانال‎های منتهی به آن و جدول‎سازی‎های گسترده در معابر اصلی شهر با گنجایش بیشتر که قابلیت انتقال حجم بیشتری از آب‎های سطحی را داشته باشند، بوده است.

 لایروبی رودخانه آزادشهر نیاز به 10 میلیارد تومان اعتبار دارد

وی عنوان کرد: با نظر مساعد ستاد بحران شهر و همکاری شهرداری آزادشهر این اقدامات صورت گرفته است که البته لایروبی کامل رودخانه و رسیدن به حد استاندارد نیاز به 10 میلیارد تومان بودجه دارد که امیدواریم تأمین شود و این اتفاق حیاتی در سطح آزادشهر صورت می‌گیرد.

فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به سیلاب‎های شش ماهه اول سال که خسارات زیادی را به این شهرستان وارد کرد، ابراز داشت: تعداد 100 واحد مسکونی توسط شهردار بیمه و از خدمات بیمه بهره‎مند شدند و 400 خانوار دیگر که مهلت بیمه آنها گذشته و تحت پوشش بیمه قرار نداشتند، هرکدام مبلغ 500 هزار تومان و در مجموع 200 میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت کردند.

6 هزار واحد مسکونی در آزادشهر تحت پوشش بیمه قرار دارند

دهنوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بالغ بر شش هزار واحد مسکونی در آزادشهر تحت پوشش بیمه قرار دارند و در شهرهای «نگین‎شهر» و «نوده‎خاندوز» هم اقدامات خوبی توسط شهرداری در این زمینه انجام شد و خانه‎های روستایی هم در همان روند ساخت و ساز و دریافت پروانه ساخت تحت پوشش بیمه قرار می‎گیرند.

فرماندار آزادشهر تصریح کرد: با توجه به رایزنی‎های صورت گرفته و جلساتی که با حضور مسئولان و کارشناسان شورای ترافیک استان برگزار شده، تخریب پل ورودی شهر منتفی و زیباسازی و مرمت آن در دستور کار قرار گرفته که در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول