اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت کنگان خبر داد

احداث و تجهیز «آی‌سی‌یو» و «ام‌آرآی» بیمارستان کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت کنگان از احداث و تجهیز «آی‌سی‌یو» و «ام‌آرآی» بیمارستان کنگان با اعتبار بیش از 20 میلیارد ریال خبر داد.

احداث و تجهیز «آی‌سی‌یو» و «ام‌آرآی» بیمارستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، زینب حسینی در آیین افتتاح چند طرح بهداشتی درمانی در کنگان اظهار داشت: بیان خدمات نظام در این ایام موجبات آشنایی مردم با خدمات انقلاب اسلامی ایران به مردم شریف می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم بهبود خدمات بهداشتی خاطرنشان کرد: توجه به بهداشت و سلامت شهروندان از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان در شهرستان کنگان است و با همکاری مسئولان شهرستان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان، اقدامات شایسته‌ای در این مسیر انجام شده است.

رئیس شبکه بهداشت کنگان تصریح کرد: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های بهداشتی و رشد شاخص‌های بهداشتی مورد توجه و تأکید مسئولان قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف موردنظر برسیم.

حسینی عنوان کرد: با تلاش صورت گرفته، در سال جاری شاهد اجرایی و عملیاتی شدن چند پروژه مهم در حوزه بهداشت و درمان شهرستان کنگان هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگان اضافه کرد: احداث این پروژه‌ها از مصوبات سفر مقام معظم رهبری و همچنین از محل اعتبارات تملک و دارایی‌های شهرستان بوده که در بخش بهداشت و درمان هزینه شده است.

حسینی از احداث 25 پانسیون پزشکی با 15 میلیارد ریال در کنگان خبر داد و افزود: امیدوار هستیم این طرح موجبات بهبود وضعیت پزشکان را فراهم کند.

وی از توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی کنگان خبر داد و گفت: این مراکز بهداشتی با اعتبار 9 میلیارد ریال توسعه و تجهیز می‌شوند.

رئیس شبکه بهداشت کنگان از احداث و تجهیز «آی‌سی‌یو» و «ام آر آی» بیمارستان کنگان خبر داد و افزود: برای توسعه و تجهیز «آی‌سی‌یو» بیش از هفت میلیارد ریال و برای احداث و تجهیز «ام‌آرآی» بیمارستان کنگان  13 میلیارد ریال هزینه می‌شود.

حسینی با اشاره به توسعه فضای فیزیکی و اورژانس بیمارستان کنگان اذعان داشت: این طرح نیز با دو میلیارد ریال اعتبار انجام می‌شود.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول