اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی منطقه دوم دریایی سپاه:

انتخابات آینده سه‌ضلعی است/ اصلاح‌طلبان خط قرمز نظام نیستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی منطقه دوم دریایی سپاه انتخابات آینده را سه ضلعی دانست و گفت: این اضلاع اصلاح‌طلبان، اصول‌گرایان و دولتی‌ها هستند و اصلاح‌طلبان خط قرمز نظام نیستند.

انتخابات آینده سه‌ضلعی است/ اصلاح‌طلبان خط قرمز نظام نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عزیز غضنفری پیش از ظهر امروز در نشست روشنگری بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج توحید و امام حسین(ع) شهرستان جم اظهار داشت: دهه فجر از مهم‌ترین مقاطع تاریخ ایران اسلامی است و تبیین دستاوردهای این ایام برای نسل امروز ضروری است.

معاون سیاسی منطقه دوم دریایی سپاه ادامه داد: انقلاب شکل گرفته در سال 57 با ماهیت اسلامی و مذهبی بود که با تمام انقلاب‌های دیگر تفاوت داشت و انقلاب‌های بعد تأثیرپذیر از انقلاب اسلامی ایران بود.

غضنفری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران چنان دارای اهمیت بالایی بود که با وجود پیش گرفتن از انقلاب‌های دیگر جهان، هنوز هم زنده، بالنده و روی میز استکبار است.

وی تصریح کرد: سیاست جنگ‌طلبانه استکبار در خلیج فارس و خاورمیانه دو ستون بود که عربستان را به عنوان قدرت اقتصادی و ایران را به عنوان قدرت نظامی و ژاندارم منطقه قرار داده بود که با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، تمامی معادلات و ترسیم‌های استکبار برای اداره دنیا را به‌هم ریخت.

این مسئول افزود: هم‌اکنون خاورمیانه کانون منازعات، جنگ و خونریزی است و به قول استکبار جهانی قلب زمین است و از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به انتخابات سال 88 گفت: دشمنان نظام و انقلاب بعد از انتخابات سال 88 برای به‌هم ریختن اوضاع کشور در آستانه انتخابات سال گذشته توطئه‌هایی را برنامه‌ریزی کردند که خوشبختانه توسط نیروهای خدوم و انقلابی سپاه پاسداران و سربازان گمنام وزارت اطلاعات خنثی شد.

غضنفری با بیان اینکه اختلاف بین مسئولان نظام در این برهه از زمان اصلاً به صلاح نظام و مصالح انقلاب نیست و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) هم تأکید فراوانی در این موضوع دارند، عنوان کرد: هر جا که اختلافات بین مسئولان وجود داشته باشد به ضرر انقلاب و نظام خواهد بود و مسلماً مردم و جامعه اسلامی نیز متضرر خواهند شد.

وی انتخابات آینده را سه ضلعی دانست و عنوان کرد: ضلع اول، اصلاحات، ضلع دوم، اصولگرایان و ضلع سوم، دولتی‌ها هستند و اصلاح‌طلبان خط قرمز نظام نیستند و می‌توانند آزادانه در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول