اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی کشور مطرح کرد

اختصاص 75 میلیون دلار برای فتنه انتخاباتی

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی کشور گفت: آمریکا برای ایجاد فتنه در انتخابات ریاست جمهوری 75 میلیون دلار اختصاص داده است.

اختصاص 75 میلیون دلار برای فتنه انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سید محمد موسوی‌نژاد ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ کارکنان و بسیجیان مؤسسه آموزش عالی مازیار رویان در پاسخ به سئوالی درباره علت بداخلاقی برخی مسئولان و سران کشور با وجود توصیه‌های رهبر اظهار داشت: بد اخلاقان سیاسی باید از ملت و رهبری عذرخواهی کنند، این بداخلاقی‌ها ریشه در قدرت‌طلبی و هوای نفس دارد.

وی تأکید کرد: سرباز ولایت مطیع است و نباید به دنبال هوای نفس خود باشد.

این کارشناس سیاسی در پاسخ به برنامه‌های دشمن در انتخابات آینده اظهار داشت: دشمن برای انتخابات 92، مانند انتخابات 88، برنامه فتنه را در دستور کار دارد و همه این‌ها به آرایش انتخاباتی مرتبط می‌شود.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: اگر اصولگرایانی که فعالیت انتخاباتی دارند به اجماع نرسند و تعدد کاندیداها در این طیف زیاد باشد ابعاد فتنه بالاتر و به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

وی تصریح کرد: اصرار به برگزاری انتخابات آزاد یعنی برداشتن فیلتر شورای نگهبان و مسامحه این شورا در قبال فتنه‌جویان و انحرافیون و امثال این‌ها که دنبال می‌شود.

موسوی‌نژاد تسلیم شدن شورای نگهبان در برابر فشارها را رد کرد و اظهار داشت: شورای نگهبان مصلحتی عمل نمی‌کند، اگر چه این عده به دنبال رد صلاحیت از این فیلتر هستند تا فتنه 92 را دامن بزنند.

وی افزود: آمریکا از مدت‌ها قبل برای انتخابات 92 برنامه‌ریزی کرده و 75 میلیون دلار را برای ورود مجازی در فتنه اختصاص داده تا با به اصطلاح اینترنت چمدانی از طریق فضای مجازی و فناوری اطلاعات وارد کشور شود و فتنه را هدایت و رهبری کند.

انتهای‌پیام/86023/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول