اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-340

آخوندی: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی زمینه‏ساز انتخاباتی باشکوه است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان شهرستان گرمسار گفت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی زمینه‏ساز مشارکت حداکثری در انتخابات آتی ریاست جمهوری است.

آخوندی: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی زمینه‏ساز انتخاباتی باشکوه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار به نقل از روابط عمومی انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان شهرستان گرمسار، حسن آخوندی امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در گرمسار اظهار داشت: مردم بصیر ایران آگاه هستند و می‏دانند که حضور در این مقطع ویژه از زمان، صف‏آرایی در صحنه جنگ نرم و نمادی از مشروعیت نظام و در واقع گامی است که به لطف الهی در کنار حضور پرشور در انتخابات آتی برداشته خواهد شد و همچون گذشته بازدارنده برابر دسیسه‌چینی‌های شیطان‌ بزرگ خواهد بود.

وی تصریح کرد: آنچه امروز از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار بوده، وحدت و همدلی مردم در کنار شرکت پرشور در صحنه‏های سیاسی کشور نظیر ایام‏الله 22 بهمن و انتخابات آتی ریاست جمهوری است.

رئیس انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان شهرستان گرمسار افزود: بصیرت‏افزایی و درک شرایط کشور و جهان اسلام، تقویت روح خودباوری و تلاش برای فتح قله‌های علمی و معنوی از مواردی است که همه ما باید با هوشیاری کامل نسبت به آن اهتمام لازم داشته باشیم.

آخوندی بیان کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال در حالی انجام می‏شود که نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از حساس‌ترین دوران خود را در عرصه‌های مختلف می‌گذارند؛ شکست رژیم صهیونیستی در تجاوز همه‌جانبه به نوار غزه و اعتراف دشمنان انقلاب به توانمندی‏های بالای نظامی و بازگشت مجدد عظمت اسلامی باعث نگرانی سران صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای آن شده است.

وی اضافه کرد: دشمنان با آگاهی از این شعور و شعف انقلابی ملت ایران هر روز با به‏کارگیری دسیسه‏ای جدید برای ممانعت از شکل‏گیری اسلام ناب محمدی و پیشرفت ایران اسلامی توطئه‏گری می‏کنند؛ آنها جاهلانه ترور شخصیت‏ها را سرلوحه کار خود قرار داده و با فتنه‏گری، حرکت‏های مذبوحانه‏ای را در نظام مقدس جمهوری اسلامی پی‏ریزی می‏کنند.

رئیس انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان شهرستان گرمسار گفت: مردم بابصیرت و انقلابی ایران در سایه روشنگری‏های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری چون دژی محکم و کوهی استوار در مقابل این فتنه‏گری‏ها ایستاده‏اند و از حقوق مسلم خود در عرصه‏های مختلف سیاسی، فرهنگی، علمی و نظامی خود صیانت خواهند کرد.

آخوندی بیان داشت: به برکت مقاومت ملت غیور ایران و پیروزی انقلاب اسلامی دنیای امروز شاهد رویش انقلاب‌ها و نهضت‌های بیداری اسلامی است که محمل و الگوی تمام آنها شیوه‌های مبارزاتی و مجاهدت مردم ایران در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: یوم‏الله 22 بهمن اعلام می‏دارد که این روز تاریخ ساز و روشنگر، موعدی برای پیمان مجدد با رهبری معظم، تجدید عهد با شهیدان و امام شهیدان خواهد بود و روزی است که مردم ایران با گرمای حضور انقلابی خود در امتداد حرکت راستین عاشورا، همه دشمنان و بدخواهان را از هرگونه طمع‏ورزی به حریم استقلال و آزادگی خود مأیوس می‏کنند.

رئیس انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان شهرستان گرمسار ضمن تاکید بر حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‏آموزان در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: همه اقشار مردم در راهپیمایی بزرگ و دشمن‏شکن 22 بهمن حضور یافته و با اعلام برائت از مشرکان و ابرقدرت‏های پوشالی مشت محکم و بی‏بدیلی بر دهان و پیکر زورگویان خواهند زد تا استکبار جهانی بداند که ملت ایران اسلامی هرگز از آرمان‏های انقلاب خود دست نخواهند کشید.

آخوندی یادآور شد: حضور منسجم، آگاهانه و پرشور در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، یأس و ناامیدی را برای مغرضان و کینه‏توزان به میهن اسلامی‏مان که تمام امیدشان به کم‏رنگ شدن حضور مردم در صحنه‏های پیش‏روی انقلاب اسلامی است، به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام/2249/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول