اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادواره شهدای پاسدار شهرستان البرز برگزار شد

خبرگزاری فارس: یاد و خاطره شهدای پاسدار شهرستان البرز با برگزاری یادواره شهدای پاسدار البرز در این شهرستان برگزار شد.

یادواره شهدای پاسدار شهرستان البرز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، یادواره شهدای پاسدار شهرستان البرز امروز در سالن 29 فروردین لشگر 16 زرهی قزوین به همت سپاه امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم معنوی، خانواده‌های شهدا و پاسداران شهرستان البرز سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه استان قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی نماینده ولی فقیه در سپاه استان، غلامرضا حسن‌پور فرماندار شهرستان البرز و دیگر مسئولان استان و شهرستان حضور داشتند.

حجت ‌الاسلام علی مصائبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در آغاز ضمن خیر مقدم به حضور خانواده‌های معزز شهدا و پاسداران اظهار داشت: زیارت خانواده‌های شهدا از افتخارات ما بوده و حضور آنان در جامعه بسیار ارزشمند است.

وی بیان کرد: با برگزاری یادواره‌های شهدا، به همه ما یادآوری می‌شود که ما در زندگی کنونی خویش مدیون چه کسانی هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) البرز اذعان داشت: شهدا افرادی هستند که با گذشت از خانواده و دنیای خویش با شجاعت و پایمردی مقابل دشمنان ایستادند تا در آینده ملت ایران در کمال آرامش، آسایش و امنیت زندگی کنند.

مصائبی ابراز داشت: به برکت خون شهدا و جان‌فشانی‌های آنان، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به سی و چهارمین بهار خویش رسیده و اکنون رسالت پاسداری ما حکم می‌کند که راه شهدای دوران دفاع مقدس را ادامه داده و قدردان مجاهدت‌های آنان باشیم.

وی اضافه کرد: نقش خانواده‌های شهدا و پاسداران در یاری آنان بسیار برجسته بوده و حتی کمتر از نقش پاسداران در جبهه نیست.

این مسئول ضمن تقدیر و تشکر از خانواده‌های پاسداران سپاه شهرستان خاطرنشان کرد: تحمل و همراهی شما با همسرانتان نشان از شناخت کامل شما از شرایط کار و رسالت پاسداران است.

مصائبی اذعان داشت: خانواده‌های پاسداران و شهدای گران قدر شهرستان البرز هم‌گام و همراه همسران خود بوده و قوت قلبی برای ایشان محسوب می‌شوند.

وی عنوان کرد: امید است چنین برنامه‌هایی در طول سال برگزار شود تا هم‌دلی بیشتر خانواده‌های پاسداران و شناخت بهتر رسالت پاسداران را فراهم آورد.

مصائبی در ادامه با اشاره به اردوهای صورت گرفته برای نیروهای سپاه و پاسداران ابراز داشت: اردوهای راهیان نور، سفر به مشهد مقدس و جمکران از جمله برنامه‌های ویژه خانواده‌های پاسداران بوده است.

گفتنی است در پایان مراسم، از خانواده‌های شهدای پاسدار قدردانی شد و همچنین محمدعلی برجی به عنوان شهید شاخص سال 91 شناخته شد و به خانواده این شهید تندیس یادگاری اعطا شد.

انتهای پیام/77007/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول