اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایا‌م‌الله دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری یادواره شهدای محله سلمان خوراسگان

خبرگزاری فارس: یادواره شهدای محله سلمان خوراسگان با عنوان «اصحاب نور» با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا در مسجد امام حسین برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای محله سلمان خوراسگان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به روال سال‌های گذشته و همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی یادمان شهدای محله سلمان پنج‌شنبه هفته جاری در مسجد امام حسین خوراسگان برگزار می‌شود.

معاون فرمانده پایگاه مالک اشتر با اعلام خبر برگزاری این مراسم به خبرنگار فارس گفت: هدف از برگزاری این یادواره، زنده نگه داشتن یاد شهدا و تجلیل از خانواده‌های معظم و بزرگوار شهدا است.

محمد مصور با اشاره به برنامه یادواره شهدای محله سلمان خوراسگان بیان کرد: محمد صادق ابطحی مسئول نمایندگی ولی فقیه در پدافند هوایی سپاه پاسداران سخنران اصلی این مراسم است.

وی با بیان اینکه این یادواره با حضور جمعی از یادگاران دفاع مقدس و سرداران شاخص شهر خوراسگان برگزار می‌شود، ادامه داد: دکتر محسن نصری از رزمندگان دفاع مقدس به بیان خاطراتی از این دوران افتخار آفرین پرداخته و جانباز محمدرضا چایچیان نیز مداحی خواهد کرد.

معاون فرمانده پایگاه مالک اشتر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مرهون خون شهداست، تأکید کرد: این شهدا پیش از جنگ تحمیلی در فعالیت‌های انقلابی نیز حضور پررنگی داشته‌ و به همین منظور یادواره بزرگداشت آنها همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، این مراسم که به همت هیئت امنای مسجد و پایگاه مالک اشتر برگزار می‌شود، از روز پنج‌شنبه هفته جاری بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز شده و چند ساعتی به طول می‌انجامد.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول