اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار شد

لزوم برگزاری یادواره شهیدان گنجی در سطح کشوری

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس بر لزوم برگزاری یادواره شهیدان گنجی در سطح کشوری تأکید کرد.

لزوم برگزاری یادواره شهیدان گنجی در سطح کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهیدان نادر و صادق گنجی اظهار داشت: از اینکه توفیق پیدا کردیم تا در محضر مادر دو شهید والامقام حضور پیدا کنیم؛ برخود می‌بالیم و امیدواریم همواره بتوانیم رهرو راه شهدا بوده و به خون آنها خیانت نکنیم.

نماینده مردم دشتستان با بیان اینکه شهدا به مقام خود رسیده و رزق خود را در جایگاه رفیع و در جوار پیامبر(ص) و ائمه(ع) دریافت می‌کنند، افزود: هدف از انجام کارهایی که مسئولان برای شهدا انجام می‌دهند، برای خود شهید نیست، بلکه برای حیات خودمان است و ما باید ضمن یادآوری رشادت‌ها و سیره شهدا، بتوانیم آنها را الگوی خود قرار دهیم.

این مسئول ادامه داد: فراموشی شهدا، مایه بدبختی ماست و اگر ما مسئولان ذره‌ای کم‌کاری کرده و از ایثار و اخلاق شهدا الگو نگرفته و به نحو احسن ترویج نکنیم، جامعه را به سمت بدی کشانده‌ایم و به خانواده‌های شهدا نیز خیانت کرده‌ایم.

موسوی‌نژاد با اشاره به برگزاری یادواره روحانی شهید صادق گنجی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهید گنجی به‌صورت استانی کار خوبی است، اما یادواره ایشان باید در شهرستان نیز برگزار شده و تعطیل نمی‌شد.

گنجی شهیدی ملی و بین‌المللی است

عضو فراکسیون روحانیون مجلس تصریح کرد: به‌دلیل اینکه شهید صادق گنجی شهیدی ملی و بین‌المللی است، اعتقاد ما بر این‌ است که باید یادواره ایشان در سطوح کشوری، استانی و شهرستانی در زمان‌های مختلف برگزار شود.

وی عنوان کرد: شهید گنجی نه تنها مایه افتخار دشتستان، بلکه افتخاری از افتخارات ملت ایران در صحنه‌های فرهنگی و بین‌المللی بودند و قطعاً پرورش چنین فرزندانی در دامان مادرانی مومن، سخت‌کوش و شجاع انجام گرفته است.

موسوی‌نژاد با تأکید بر اینکه حضور در کنار مادران و پدران شهدا آرامش‌بخش و موجب انرژی گرفتن خواهد شد، اظهار داشت: همه ما نیاز داریم تا با یادآوری یاد و خاطره شهدا و با حضور بر سر قبور مطهر و همنشینی و خدمت به خانواده‌های آنها، راه و مسیر خود را فراموش نکنیم و گام‌هایمان را برای ادامه مسیر انقلاب استوارتر برداریم.

مرضیه خلیفه مادر شهیدان گنجی نیز ضمن تشکر از حضور و زحمات مسئولان گفت: از زحمات 21 ساله همه ارگان‌ها و مسئولان برای برگزاری یادواره شهید صادق گنجی سپاسگزاریم و امیدواریم با سلامت و شادابی بتوانند، راه شهدا را ادامه دهند.

وی درخواست‌هایی در ارتباط با یادواره شهید گنجی و تابلوها و تندیس‌های آنها نیز به مسئولان ارائه کرده و خواستار رسیدگی شد.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول