اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

یادواره 4 شهید سرکره دشتستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آیینی باشکوه با حضور مردم و مسئولان و خانواده شهدا، یادواره چهار شهید سرکره دشتستان برگزار شد.

یادواره 4 شهید سرکره دشتستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عصر جمعه در آیینی با حضور مردم و مسئولان و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، یادواره چهار شهید سرکره دشتستان برگزار شد.

فرمانده بسیج نجف اشرف برازجان ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به حاضرین اظهار داشت: همه ما را شهدا برای حضور در مراسم خود دعوت می‌کنند و باید افتخار کنیم که توفیق حضور در چنین مراسمی نصیب ما شده است.

سید ایوب موسوی افزود: حضور نماینده دشتستان در یادواره شهدا در شهرها و روستاهای مختلف و سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نشان‌دهنده روحیه ارزش‌مدارانه این نماینده است.

وی اضافه کرد: به مردم دشتستان به‌خاطر این انتخاب ولایی و بصیرت‌گونه خود و به بسیجیان به‌دلیل اینکه یکی از اعضای بسیج را به‌عنوان نماینده خود برای تصمیم‌گیری‌های کلان کشوری و فریادگر حقوق خود انتخاب کرده‌اند تبریک می‌گوییم.

این مسئول ابراز داشت: تمام کسانی که در برگزاری یادواره‌های شهدا همکاری می‌کنند برحسب وظیفه و تکلیف در صحنه حاضر شده‌اند و همین که از یاد شهدا غافل نمی‌شوند و در کنار فرزندان و خانواده‌های شهدا هستند عجز و پاداش خود را گرفته‌اند.

موسوی تصریح کرد: امروز سالروز عملیات غرورآفرین والفجر هشت است و رزمندگان شجاع و ولایت‌مدار ایران اسلامی با غافل‌گیر کردن دشمن موفقیت بزرگی کسب کردند و افتخار بزرگی برای ایران اسلامی خلق کردند.

وی گفت: پاسداشت ارزش‌ها و معنویات و گرامیداشت یاد و نام شهدا باید مورد تاکید قرار گیرد و در شرایطی که دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به مقابله با ایران اسلامی آمده‌اند باید هوشیار باشیم.

موسوی متذکر شد: برگزاری یادواره‌های شهدا در واقع گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است و هیچ زمانی نباید این برنامه‌ها کمرنگ شود و این حضور باشکوه شما در گرامیداشت و تجلیل شهدا ارزشی بسیار زیاد دارد.

در این یادواره که به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره ایثارگران و شهیدان سرافراز حسین غلامی‌زاده، ابراهیم قاید، جواد کاروان و غلام‌شاه قائد برگزار شده بود، با شعرخوانی، خاطره‌گویی، مداحی و سخنرانی از رشادت‌های شهیدان و ایثارگران تجلیل شد.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول