اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادواره 222 شهید میمه و جوشقان کامو برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام الله دهه فجر، به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی یادواره 22 شهید بخش میمه و شهر جوشقان کامو برگزار می‌شود.

یادواره 222 شهید میمه و جوشقان کامو برگزار می‌شود

حسین اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میمه اظهار کرد: در این یادواره از مقام شامخ 222 شهید تجلیل می‌شود و بر این عقیده هستیم که برگزاری یادواره شهدا می‌تواند در تأثیرگذاری دینی و مذهبی بر روح و روان جوانان و نوجوانان بسیار مثمرثمر باشد.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌تواند آنها را در برابر توطئه‌های شوم دشمنان بیمه کند.

مسئول پایگاه حمزه سیدالشهدا شهر میمه تصریح کرد: این مراسم در روز پنجشنبه 19 بهمن ماه ساعت 2/5 بعدازظهر در سالن تربیت بدنی شهر میمه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم و سخنرانی استاندار اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود : در جلسه‌ای که با حضور بخشدار میمه ، شهرداران میمه و وزوان و رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه میمه، تعدادی از مسئولان ارگان‌های بخش، اعضا شورای اسلامی شهر میمه، مسئولان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرها و روستاهای بخش، فرماندهی حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) میمه و تعدادی از معتمدین در محل سالن اجتماعات بخشداری تشکیل شد، برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم جهت هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم یادواره شهدای بخش میمه و شهرهای جوشقان و کامو صورت گرفت.

به گزارش فارس، حوزه مقاومت بسیج حضرت حمزه سیدالشهدا شهر میمه به عنوان مرکز و دبیرخانه برگزاری یادواره شهدای بخش میمه تعیین شده تا نسبت به برنامه ریزی و هماهنگی لازم به منظور هر چه بهتر و مطلوب‌تر برگزار شدن این مراسم تمهیدات لازم به عمل آید.

انتهای پیام/63001/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول