اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج بقیة‌الله کنگان خبر داد

برگزاری یادواره هشت شهید محله حسین‌آباد کنگان

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج بقیة‌الله(عج) کنگان از برگزاری یادواره هشت شهید محله حسین‌آباد کنگان در تاریخ 18 بهمن خبر داد.

برگزاری یادواره هشت شهید محله حسین‌آباد کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، رضا حسن‌پور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهه فجر سرآغاز سرافرازی و عزت‌مندی ایران اسلامی است و مردم در این ایام با حمایت از رهبر کبیر انقلاب اسلامی، مسیر پیروزی انقلاب اسلامی را هموار کردند.

وی ادامه داد: شهدای عزیز نقش مهم و تأثیرگذاری در حفظ نظام اسلامی داشته‌اند و تجلیل از مقام شهدا امری لازم است.

فرمانده بسیج بقیة‌الله(عج) کنگان از برگزاری یادواره شهدای محله حسین‌آباد بندر کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: یادواره هشت شهید این محله همزمان با ایام‌الله دهه فجر روز چهارشنبه 18 بهمن‌ماه 91 ساعت هفت شب در سالن شهید نامدار جنب خانه معلم برگزار می‌شود.

حسن‌پور تصریح کرد: این مراسم معنوی و روحانی با سخنرانی سردار عباسعلی فرزندی، رئیس دانشکده رسانه و ارتباطات سپاه و مسئول دفتر نظارت و ارزیابی شورای برنامه‌ریزی علوم اهل سنت و با مداحی مهدی خادم از تهران برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از مردم برای حضور در این آیین معنوی و روحانی گفت: حضور در این مراسمات، موجبات تقویت روحیه معنوی در جامعه می‌شود.

حسن‌پور در پایان اذعان داشت: امروز دشمن با تمام توان و ظرفیت برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کند و برگزاری این یادواره‌ها گامی در مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول