اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه کوهرنگ:

ولایت‌مداری رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه کوهرنگ گفت: ولایت‌مداری ملت ایران رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

ولایت‌مداری رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام قباد نکویی بعدازظهر امروز در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در بخش بازفت اظهار داشت: امروز حفظ و نگهداری انقلاب از ایجاد انقلاب سخت‌تر است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی از سال 57 تا کنون اشاره کرد و گفت: ظلم و ستم‌هایی که از طرف رژیم پهلوی و کشورهای استکباری قبل از انقلاب به مردم تحمیل می‌شد هیچگاه از خاطره ملت پاک نخواهد شد.

 

نکویی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به واسطه مردمی‌ بودنش توانسته به الگویی برای دیگر ملل اسلامی تبدیل شود افزود: امروز نیز با وجود همه تهدیدها و تحریم‌ها هر روز شاهد بالندگی ایران اسلامی هستیم که این امر به خاطر حاکمیت اسلام در آن است.

مدیر حوزه علمیه کوهرنگ ولایتمداری ملت ایران را رمز پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: ولایتمداری، اتحاد و بصیرت باعث شده تا در برابر این هجمه‌های سنگین بایستیم و دشمن نتواند کاری از پیش ببرد.

وی تصریح کرد: امروز نیز پس از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی قدرت‌های پوشالی مستکبران جهانی به افول رسیدند و مردم قدرت فائق خواهند بود، امروز شعارهای انقلاب ما به خاستگاه عمومی مردم جهان و ملل مسلمان تبدیل شده است.

نکویی با بیان اینکه قدرت‌های مادی همگی یا نابود شدند یا درحال نابودی هستند افزود: خداوند این امر را به برکت بیداری انقلاب ما در جهان ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه امروز نهال کوچک انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است افزود: امروز انقلاب اسلامی جهانی شده است و ملت‌های آزاده دنیا با الگو قرار دادن این انقلاب در برابر استبداد به مقابله و مبارزه پرداخته‌اند.

مدیر حوزه علمیه کوهرنگ در ادامه از مردم همیشه در صحنه این شهرستان خواست تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر علاوه بر پیمان با شهدای انقلاب و امام راحل دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان مأیوس کنند.

انتهای پیام/68001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول