اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز:

ولایتمداری راه برون‌رفت از اقدامات شوم دشمنان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز گفت: اتحاد و ولایتمداری راه‌های برون‌رفت از اقدامات شوم دشمنان است.

ولایتمداری راه برون‌رفت از اقدامات شوم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر رجبی دقایقی پیش با حضور در جمع راهپیمایان 22 بهمن در کرج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: امروز دشمنان به واسطه راه‌اندازی جنگ نرم، تهدید و تحریم در نظر دارند تا مانع از پیشرفت و توسعه کشور شوند.

وی ادامه داد: دشمنان برای اینکه بتوانند به کشور ضربه بزنند هزینه‌های بسیار زیادی را متحمل شده‌اند اما تاکنون موفق نشده‌اند هیچ یک از دسایس خود را در کشور عملی سازند.

این مسئول افزود: اگر امروز دشمنان موفق نشده‌اند که توطئه‌های خود را در کشور پیاده کنند به واسطه ولایتمداری مردم، و اتحاد آنان است.

رجبی تأکید کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تاکنون دشمنان با ترفندهای مختلف در نظر داشتند تا به این انقلاب و دستاوردهای آن ضربه وارد کنند اما هر بار با شکست بزرگی مواجه شده‌اند. مسئولان باید با ارائه خدمات بیشتر به مردم و رفع موانع و مشکلات، مردم را بیش از پیش راضی نگه داشته و امید و سرزندگی بیشتر را به مردم هدیه دهند.

معاون استاندار البرز گفت: ما برای اینکه بتوانیم به موفقیت و پیشرفت برسیم تلاش بسیاری را انجام دادیم لذا اجازه نمی‌دهیم که تلاش‌های شبانه‌روزی جوانان ما در مسیر توسعه و پیشرفت کشور به بهای  ناچیزی از دست برود.

رجبی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز با خون هزاران شهید آبیاری شد و امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است که هیچ قدرتی قادر نیست آن را متزلزل کند.

وی ادامه داد: حضور امروز ملت ایران به ویژه مردم استان البرز نشان داد که مردم هرگز دستاوردهای انقلاب را فراموش نکرده‌اند و برای توسعه و پیشرفت بیشتر کشور تلاش بیشتری می‌کنند.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول