اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 239

مقبلی: شهدا اسوه‌های بصیرت و ولایت‌مداری هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و اطاعت از ولایت فقیه، حافظ دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های اسلامی در کشور است.

مقبلی: شهدا اسوه‌های بصیرت و ولایت‌مداری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر که با عنوان «انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت» نامگذاری شده است و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام مسئولان شهرستان پاکدشت با خانواده‌های معزز شهدا دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرماندار شهرستان پاکدشت در این دیدارها اظهار داشت: شهدا به‌عنوان اسوه‌های بصیرت، شهادت طلبی، ولایت‌مداری و عمل به موقع در تمام  قرن‌ها و اعصار هستند. 

قربانعلی مقبلی ضمن یادآوری حماسه شهدای جنگ تحمیلی عنوان کرد: عزت و سربلندی کشور مدیون انفاس قدسیه امام راحل و جانفشانی شهدای گرانقدر می‌باشد و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران نه تنها یک وظیفه بلکه یک ضرورت است و باید اذعان داشت تکریم از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بازماندگان شهدای جنگ تحمیلی به عنوان نیازمندی آنان به این تکریم و تجلیل نیست، در واقع این ما هستیم که باید از روحیه ایثارگری خانواده‌های معظم شهدا در راه حفظ ارزش‌های انقلاب درس بگیریم.

امام جمعه شهرستان پاکدشت نیز در این دیدارها با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ضمن نثار فاتحه به روح پرفتوح شهدا گفت: پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون خون شهدا است و گرامیداشت یاد و خاطره از جان گذشتگی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و پاسداشت یاد شهدا وظیفه و تکلیف آحاد مردم به‌ویژه مسئولان است.

قبور مطهر شهدا عطر افشانی و گلباران شد

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای انقلاب اسلامی، در شهرستان پاکدشت با حضور فرماندار پاکدشت، امام جمعه شهرستان پاکدشت، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، مسئولان و مردم ولایت‌مدار شهرستان در گلزار شهدا پاکدشت برگزار شد.

در بهار سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب مردم انقلابی شهرستان پاکدشت نیز با شرکت در مراسم گلباران و عطر افشانی مزار شهدا، بار دیگر بیعت و پیمانشان را با امام شهیدان، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و رهبر معظم انقلاب اسلامی تکرار کردند تا نام آنان را نه فقط در یادها که در قلوب خود همچنان جاودانه‌تر کنند.

انتهای پیام/2462/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول