اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت بیجار:

ولایت‌مداری مردم عامل اصلی پیروزی انقلاب بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: ولایت‌مداری و اتحاد مردم ایران و اسلامی بودن آرمان‌ها از عوامل اصلی پیروزی و سربلندی در انقلاب بود.

ولایت‌مداری مردم عامل اصلی پیروزی انقلاب بود

ماموستا معروف خالدی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بیجار ضمن تبریک ایام خجسته دهه‌فجر اظهار داشت: تمامی روزهای باشکوه کشور آفریده حضور پرشور مردم و اتحاد و یکدلی آنها است که از بدو انقلاب تا کنون با تمام قوا از آرمان‌های انقلاب پشتیبانی‌کرده و اجازه هیچ نوع تعرضی را به دشمن نداده‌اند.

وی گفت: پس از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران با اقتدار بر قله‌های رفیع دنیا می‌درخشد و این ثمره یاری پروردگار متعال، خون پاک شهدا، رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب و ولایت‌مداری مردم  است.

امام جمعه اهل سنت بیجار خاطر نشان کرد:انقلاب اسلامی ایران اکنون موج خیزش‌ها و بیداری اسلامی را در جهان ایجاد کرده و طومار مستکبران را در‌هم پیچیده است.

وی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: انقلاب بزرگ اسلامى ما، تمام مسلمانان دنیا را امیدوار کرده است و باعث بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شده است.

امام جمعه اهل سنت بیجار یادآور شد: برای پیروزی انقلاب مردم شریف کشورمان  سختی‌های زیادی را متحمل شدند برای سپاس از این همه رشادت مردم باید از هیچ تلاشی برای استحکام پایه‌های نظام کوتاهی نکنیم.

وی گفت: استقلال، آزادى، خودباورى و پیشرفت، پایه‏هاى مستحکمى است که با وجود همه دشمنی‌ها، انقلاب را از هرگونه گزندی مصون کرده است.

ماموستا خالدی در پایان این گفت‌و‌گو به ارزشمند بودن انقلاب اشاره کرد و گفت: اهمیت انقلاب اسلامی ایران از آن جهت است که دست سلطه قدرت‌هاى مستکبر جهانى را از کشورمان کوتاه کرده و ایران الگویی برای سایر کشورها شده است.

انتهای پیام/79001/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول