اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان:

سده لنجان در ولایت‌مداری در اصفهان شهری پیشتاز است

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان گفت: جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان در راستای اجرایی شدن مطالبات و بیانات رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود و سده لنجان در ولایت‌مداری و اجرایی کردن بیانات رهبری در استان پیشتاز است.

سده لنجان در ولایت‌مداری در اصفهان شهری پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین ملایری در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه با برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان درصدد ایجاد یک موج هنری در استان هستیم، اظهار کرد: نخستین جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان از 23 تا 25 اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رسالت خبرنگاران و جایگاه آنها به عنوان جنگ نرمی در مقابل جنگ نرم دشمنان به شمار می‌رود، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نام‌گذاری هر سال را تنها به عنوان انتخاب یک نام نمی‌دانند بلکه ایشان با نگاه تیز‌بینانه و هوشمندانه به مسائل کشور به نام‌گذاری برای هر سال اقدام می‌کنند.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان با تاکید بر اینکه مسئولان باید در مسیر اجرایی شدن شعار‌های انتخاب شده برای هر سال فرهنگ‌سازی کنند، تصریح کرد: فیلم کوتاه سده لنجان در قالب جشنواره‌های فیلم کوتاه و تحرک‌بخشی به جامعه به منظور اجرایی شدن مطالبات رهبری برای نخستین بار در کشور در سده لنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از صفر تا 100 جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان و هزینه‌های اختصاص یافته برای برگزاری این جشنواره بومی و استانی است، اضافه کرد: هیچ یک از اقدامات صورت گرفته برای برگزاری این جشنواره در خارج از استان انجام نشده است.

ملایری با اشاره به اینکه جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان در راستای اجرایی شدن مطالبات و بیانات رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود و با مدیریت اصولی بیانات رهبری تحریم‌های حاکم بر کشور را به راحتی دور می‌زنیم، تاکید کرد: برگزاری این جشنواره در راستای ایجاد فرهنگ‌سازی در راستای دست‌یابی به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

وی با تاکید بر اینکه جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان در راستای اجرایی شدن مطالبات و بیانات رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود و سده لنجان در ولایت‌مداری و اجرایی کردن بیانات رهبری در استان پیشتاز است، افزود: استان اصفهان نیز در راستای اجرایی کردن کلام رهبری در تمام ابعاد از استان‌های پیشتاز کشور به شمار می‌رود.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان با بیان اینکه با برگزاری این جشنواره در راستای ایجاد حرکتی ماندگار در سطح استان و کشور هستیم، گفت: در صورتی که بدنه جامعه از فیلم‌های تولید شده در این جشنواره با موضوع تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی استفاده کنند گام موثری در راستای استفاده ملت ایران از تولیدات داخلی برداشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک فرد ایرانی باید کالای ایرانی را بخرد و از تولیدات داخلی حمایت کند، اظهار کرد: فیلم‌سازان و تولید‌کنندگان فیلم‌های کوتاه برای این جشنواره باید عنصر و محرکی برای حرکت مردم برای خرید کالا‌های ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی باشند.

ملایری با بیان اینکه تمام اقشار مختلف جامعه از غرب به شرق و از شمال به جنوب کشور در راستای اجرایی شدن بیانات رهبر معظم انقلاب تلاش می‌کنند، ادامه داد: ملت ایران با پیروی از اهداف رهبری و حرکت در مسیر رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب تحریم‌ها را دور می‌زنند.

وی با تاکید بر اینکه درب جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان به روی تمام متقاضیان از سراسر کشور باز است، تصریح کرد: این جشنواره در بخش‌های مختلفی در میان شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود که بخش اصلی جشنواره در سه عنوان مستند، پویا‌نمایی و داستانی است.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان با اشاره به اینکه بخش تولیدات صنعتی به شرکت‌ها، کارخانجات و سازمان‌ها اختصاص دارد و این بخش‌‌ها باید در راستای معرفی و ارتقای تولیدات خود آثاری را در این جشنواره ارائه کنند، اضافه کرد: بخش فیلمنامه جشنواره نیز به نویسندگان و محققان اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه سرمایه در کشور نباید به عنوان پول و ثروت خلاصه شود بلکه نیرو‌های انسانی نیز از سرمایه‌های کشور تلقی می‌شوند، تاکید کرد: تاکنون بیش از 400 اثر در بخش مستند، داستانی و پویانمایی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

ملایری با تاکید بر اینکه با برگزاری این جشنواره می‌توانیم با تمام قدرت بر روی سکوی افتخار ولایت بأیستیم، افزود: مهلت ارسال آثار متقاضیان به جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان تا 30 بهمن ماه امسال تمدید شده است و درخواست‌های ارائه شده از سوی متقاضیان حضور در جشنواره از دلایل تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مقرر شده بود که این جشنواره از 14 تا 17 اسفند ماه امسال در شهر سده لنجان برگزار شود، گفت: اما به دلیل اینکه جشنواره حسنات به عنوان یک جشنواره استانی در روز 14 اسفند ماه امسال برگزار می‌شود زمان جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان تغییر یافته است.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان با اشاره به اینکه سه داور از 9 داور در نظر گرفته شده برای جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان از داوران جشنواره فیلم فجر هستند، اظهار کرد: استان اصفهان با برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان به پایتخت هنری کشور تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ یک از شهرداری‌ها به غیر از شهردری سده لنجان آثاری به این جشنواره ارسال نکرده‌اند، ادامه داد: در حال حاضر 23 اثر انیمیشن و بیش از 100 اثر مستند به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و بیشترین آثار ارسال شده از استان یزد بوده است.

انتهای پیام/63004/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول