اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با یوم الله 22 بهمن

مردم محلات در روز آزادی ولایت‌مداری خود را به رخ جهانیان کشاندند

خبرگزاری فارس: مردم همیشه در صحنه محلات امروز همزمان با یوم الله 22 بهمن روز آزادی و آزادگی، بار دیگر ولایت‌مداری خویش را به رخ جهانیان کشاندند.

مردم محلات در روز آزادی ولایت‌مداری خود را به رخ جهانیان کشاندند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مردم مومن و انقلابی شهر محلات از نخستین ساعات بامداد امروز با حضور در خیابان‌های این شهر بار دیگر عشق و علاقه خود را به نظام  اسلامی نشان داده و پوچ بودن تبلیغات دروغین دشمنان را به اثبات رساندند.

بر اساس این گزارش راهپیمایی 22 بهمن رأس ساعت 10:30 از چهار راه استقلال به سمت میدان چنار، میدان نماز  و مسجد جامع محلات با حضور گسترده و بی سابقه مردم همیشه در صحنه محلات آغاز شد.

محلاتی‌ها امسال پرشورتر و با هیجان بیشتر نسبت به سال‌های قبل پا به پای هم و هم صدا و هم قسم ندای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می‌دادند. حضور گسترده نسل جوان و نوجوان در این راهپیمایی شور و هیجان خاصی ایجاد کرده بود.

یکی از جوانان این شهر در حالی که مشغول آتش زدن پرچم‌های اسرائیل و آمریکا بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: مردم در این راهپیمایی شرکت کردند تا به دشمنان ثابت کنند در تمام لحظه‌ها گوش به فرمان ولایت فقیه و رهبری هستند و همچنان با هوشیاری و آگاهی کامل از آرمان‌های ارزشمند انقلاب پاسداری خواهند کرد و این وفاداری را در انتخابات ریاست جمهوری نیز به منصه ظهور خواهند گذاشت.

علی میرزایی افزود: رمز پیروزی ملت ایران در بهمن 57 وحدت و پایبندی به اسلام بود و ما امروز اینجا آمده‌ایم تا به دشمنان ثابت کنیم تا این ملت وحدت و یکپارچگی خود را همانند این روز بزرگ حفظ کنند شما هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.

مادری که دست دختر خردسالش را در دست داشت نیز گفت: ما آمده‌ایم تا ثابت کنیم هر چه فشارهای دشمنان علیه این نظام بیشتر شود، عشق و علاقه مردم نسبت به انقلاب و نظام بیشتر خواهد شد.

مریم مقدسی افزود: ایران بچه شیری نیست که با غرش شیرهای پیر بترسد، ایران شیر مردان و شیر زنانی دارد که از هیچ چیز ترسی ندارند.

یکی از کارمندان آموزش و پرورش نیز در حالی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به دست داشت، تصریح کرد: مردم ایران مردمی هستند که زیر بار فشار و تحریم قد خم نمی‌کنند، این مردم پای این نظام خون داده‌اند و تا آخرین قطره خون خود از این نظام پاسداری خواهند کرد.

آرش صادقی افزود: دشمنان خیال می‌کنند می‌توانند با تحریم و فشارهای اقتصادی مردم را از نظام مأیوس کنند، اما غافل از آن هستند که این مردم در دوران جنگ سخت‌ترین شرایط را تحمل کردند و عاقبت پیروز شدند.

وی ادامه داد: این حضور مردم پیامی برای دشمنان دارد و پیامش این است که دشمنان بدانند برنامه‌هایی که از هم اکنون برای انتخابات سال آتی کشیده‌اند نقش بر آب خواهد شد چرا که مردم در انتخابات پرشورتر از این حماسه، حماسه‌آفرینی خواهند کرد.

امت سلحشور، ولایت‌مدار و وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی در شهر محلات بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و به موقع خود در صحنه نمایش حماسه حضور و وحدت اسلامی و انقلابی راهپیمایی مردمی یوم‌الله 22 بهمن با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق کردند و با تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری توطئه‌های شوم دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب اسلامی را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/87007/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول