اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعزام به موقع آتش‌نشان‌ها

آتش‌سوزی کپسول‌های گاز مایع در شهرک کاروان مهار شد

خبرگزاری فارس: آتش‌سوزی فروشگاه توزیع کپسول‌های گاز مایع در داخل گاراژی در شهرک کاروان با تلاش آتش‌نشانان دو ایستگاه مهار و خاموش شد.

آتش‌سوزی کپسول‌های گاز مایع در شهرک کاروان مهار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش‌سوزی در فروشگاه توزیع کپسول گاز مایع، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 78، 37 و یک‌دستگاه تانکر آب و همچنین خودروی دستگاه تنفسی را به محل حادثه در شهرک کاروان، 15 متری طالقانی اعزام کرد.

فرمانده آتش‌نشانان اعزامی در این باره اظهار داشت: با رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه، در ضلع شمالی یک گاراژ به مساحت تقریبی یک‌هزار مترمربع، مغازه 60 متری توزیع کپسول‌های گاز مایع دیده می‌شد که کاملاً شعله‌ور شده و دود زیادی از آن به بیرون متصاعد می‌شد.

مسعود حکاکی ادامه داد: بنا به گفته مالک، بیش از 300 کپسول در داخل مغازه موجود بود که بیشتر آنها پر بود و هر لحظه احتمال خطر و سرایت آتش‌سوزی به نقاط دیگر را بیشتر می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات کامل انفرادی و چندین رشته لوله آبرسان از دو طرف با برش کرکره‌های مغازه وارد شده و در کمترین زمان ممکن آتش را مهار و خاموش کردند و از سرایت آن به قسمت‌های دیگر و گسترش آتش‌سوزی جلوگیری کردند.

فرمانده آتش‌نشانان تأکید کرد: آتش‌نشانان با انتقال کپسول‌ها به محل امن و مهار و خاموش کردن آتش‌سوزی و تخلیه دود و دادن تذکرات ایمنی به مالک به عملیات خود پایان دادند.

گفتنی است، علت رخداد این آتش سوزی را کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی دارند.

انتهای پیام/2462/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول