اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌ جاری رخ داد

مرگ 10 آملی بر اثر آتش‌سوزی

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: در سال‌جاری 10 شهروند آملی بر اثر آتش‌سوزی جان خود را از دست دادند.

مرگ 10 آملی بر اثر آتش‌سوزی

حسین نذیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل با بیان این‌که این سازمان دارای پنج ایستگاه آتش‌نشانی است، اظهار داشت: آتش‌سوزی واحدهای مسکونی و نیز واحدهای کسبی بیشترین تعداد آتش‌سوزی طی 9 ماه در شهرستان آمل بود.

وی ادامه داد: در حوادث سال 91، متأسفانه تعداد 10 نفر از شهروندان جان خود را از دست دادند و تعداد 42 نفر نیز دچار مصدومیت شدند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل یادآور شد: در این مدت مأموران گروه امداد و نجات سازمان، 56 بار به منظور امدادرسانی به حادثه‌دیدگان جاده‌ای‌، آسانسور، چاه و سایر حوادث، ایستگاه‌های آتش‌نشانی را ترک کرده و به نجات حادثه دیدگان شتافتند. 

نذیری تصریح کرد: تعداد حادثه آتش‌سوزی و نیز تعداد مصدومان سوانح در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین این سازمان در اجرای برگزاری این کلاس‌ها، آموزش‌هایی در بخش‌های خصوصی و دهیاری‌ها صورت داده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل بهترین شیوه برای ارتقای سطح ایمنی در جامعه را آموزش و فرهنگ‌سازی دانست و گفت: در راستای رسیدن به این هدف، واحد آموزش و پیشگیری سازمان با همکاری مهد کودک‌ها، مدارس، مراکز درمانی، بانک‌ها و اداره‌ها و شرکت‌ها به برگزاری کلاس و دوره‌های آموزش عمومی در زمینه اطفای حریق اقدام کرده است.

انتهای‌پیام/86011/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول