اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه ‌نهایی لیگ دسته اول هندبال کشور

صبای قم در میهمانی نفت و گاز گچساران خیال آتش‌‌بازی دارد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال صبای قم در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور مقابل نفت و گاز گچساران صف‌آرایی می‌کند.

صبای قم در میهمانی نفت و گاز گچساران خیال آتش‌‌بازی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های هندبال کشور این هفته با انجام دو بازی از دور رفت‌ مرحله نیمه نهایی خود پیگیری خواهد شد تا تقریباً چهره تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد در پایان دیدارهای این هفته مشخص شود و علاقمندان به این رشته مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را نیز بهتر بشناسند.

در واقع این مرحله برای چهار تیمی که از گروه‌های دو گانه پیکارهای لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور هستند به مرحله نیمه نهایی آمده‌اند، حکایت مرگ و زندگی را دارد چون هر تیمی که بتواند از نیمه نهایی به سلامت عبور کند قطعاً لیگ برتری می‌شود.

این در حالی است که امسال مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان کشور با رقابت 12 تیم حاضر در گروه‌های دوگانه به انجام رسید و طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون هندبال از هر گروه دو تیم جواز حضور در نیمه نهایی را به دست آوردند.

تیم هندبال صبای قم که یکی از تیم‌های حاضر در گروه اول مقدماتی بازی‌های این فصل لیگ دسته اول هندبال کشور بود، سرانجام با کسب 9 پیروزی و یک تساوی در مقابل تیم پارس مس فلاورجان همراه با این تیم اصفهانی به نیمه نهایی لیگ دسته اول صعود کرد.

این در حالی است که از گروه دوم مرحله مقدماتی نیز تیم‌های هندبال ذوب آهن اصفهان و نفت و گاز گچساران توانستند با قرار گرفتن در مکان‌های اول و دوم بالاتر از سایر حریفان جواز حضور در نیمه نهایی لیگ دسته اول هندبال را کسب کنند.

حالا حریف صبای قم در بازی رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور، در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز، تیم نفت و گاز گچساران خواهد بود و این بازی جمعه این هفته در حضور تماشاگران طرفدار نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود.

صبای قم که با نتایج خوب خود در 10 هفته سپری‌شده تا قبل از این بازی با عملکردی شبیه به ذوب آهن اصفهان صدرنشین گروه دوم مقدماتی، در کنار یکدیگر عنوان موفق‌ترین تیم‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور را از آن خود کرده‌اند در صورتی که در این دیدار نیز پیروز شود علاوه بر اینکه همچنان مدعی بی‌رقیب برای صعود به لیگ برتر هندبال خواهد بود، می‌تواند در بازی برگشت با خیالی آسوده‌تر در قم از تیم نفت و گاز گچساران پذیرایی کرده و صعودش را مسجل کند.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول