اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قدردانی کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان از رسانه‌های استان

300 خبرنگار شکوه حضور مردم گیلان را پوشش دادند

خبرگزاری فارس: کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با صدور بیانیه‌ای از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران استان قدردانی و عنوان کرد: 300 خبرنگار حماسه بزرگ مردمی 22 بهمن استان را پوشش دادند.

300 خبرنگار شکوه حضور مردم گیلان را پوشش دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بیش از 300 خبرنگار، عکاس و تصویربردار، مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری‌تحلیلی و صدا و سیمای مرکز گیلان مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی استان را پوشش دادند.

کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با صدور بیانیه‌ای ضمن پاسداشت حضور باشکوه گیل زنان و گیل مردان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن عنوان کرد: خبرنگاران چشم‌های ناظر و مطمئن ملت برای حضور هوشمندانه و صادقانه در رویدادهای داخلی و خارجی بوده و عامل اصلی و هوشیار انتقال دقیق، صریح و صحیح واقعیات و حقایق به افکار عمومی در چارچوب منافع و مصالح ملی هستند. 

 

 

                          

این بیانیه اضافه کرده است: 22 بهمن روز مرگ بی‌بی‌سی بود و خبرنگاران گیلانی همراه با خبرنگاران بصیر ایران اسلامی با تهیه و تنظیم هزاران خبر فجری دشمنان انقلاب اسلامی را مات و مبهوت کردند.

کمیته ارتباطات دهه فجر گیلان در ادامه بیانیه خود آورده است: بدون تردید جامعه رسانه‌ای، خط مقدم رویارویی با تهدیدها و جنگ نرم دشمنان انقلاب و نظام و آینه آرمان انقلاب اسلامی است.

در این بیانیه با تبریک پیروزی رسانه‌ای خبرنگاران در نبرد با رسانه‌های دروغ‌پرداز غربی آمده است: انعکاس شفاف اخبار و خنثی‌کردن تلاش‌های دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی گواه مسئولیت‌پذیری حرفه خبرنگاری است و امروز جلوه‌ای از شکوه و اقتدار و وحدت ملت و دولت با آرمان‌های والای انقلاب بر صفحه خیابان‌ها نقش بست و تجلی بخش خروش بانگ «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیسم» شد و این همه شور و شعور و خلق حماسه شکوه ملت بیدار و با بصیرت ایران اسلامی را ستوده و دستان پرمهر ملت بزرگ ایران را به گرمی می‌فشاریم.

   

                                

در بخش دیگری از بیانیه ذکر شده است:  قدوم مردم مومن و ولایت‌مدار گیلان را برای حضور گسترده آن ها در راهپیمایی مردمی یوم‌الله 22 بهمن ارج می‌گذاریم و بار دیگر قدردانی خود را از اصحاب رسانه برای انعکاس حماسه بزرگ مردمی اعلام می‌کنیم.

به گزارش فارس ساماندهی 317 خبرنگار فجر، راه‌اندازی پایگاه جامع خبری گیل فجر، تورهای خبری و کارگاه رسانه و انقلاب اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان بود که برای نخستین بار در کشور اجرایی شدند.

 

جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی فجر گیلان نیز از برنامه‌های شاخص کمیته مذکور است که برای نخستین بار در کشور و در 16 اسفند امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2300/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول