اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

مردم پاسخ سران استکباری را در 22 بهمن فریاد زدند

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان گفت: مردم، پاسخ سران استکباری و رئیس‌جمهور مکار آمریکا را در 22 بهمن دندان‎شکن فریاد زدند.

مردم پاسخ سران استکباری را در 22 بهمن فریاد زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی امروز در جمع راهپیمایان روز 22 بهمن از حضور حماسی مردم ولایتمدار گرگان قدردانی کرد و در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: مردم ما با اعتقاد به انقلاب و آرمان‎های حضرت امام و مکتب اسلام که این انقلاب نیز نشات گرفته از مکتب اسلام است همیشه باصلابت پای این انقلاب ایستاده و افتخارآفرینی کردند.

وی تصریح کرد: ملت شهیدپرور شهرستان گرگان در 22 بهمن گوش به فرمان مقام معظم رهبری در میدان آمدند و نشان دادند که تحریم‎ها در ایمان راسخ آن‎ها تاثیرگذار نیست و ترفندهای مکارانه دشمنان نمی‎تواند اذهان ملت ایران را منحرف کند.

مسئولان نظام با همه توان و ظرفیت در حل مشکلات مردم تلاش کنند

فرماندار گرگان با تاکید بر اینکه مردم در حقیقت به تکلیف خود به خوبی عمل کردند متذکر شد: از مسئولان نظام این انتظار وجود دارد که با همه توان و ظرفیت خویش در حل مشکلات مردم تلاش کنند.

احمدی با بیان اینکه مردم از اختلافات پیش آمده گلایه‎مند هستند ابراز داشت: توقع مردم از مسئولان این است که بزرگان نظام باید همدل و همسو باشند و در رفع مشکلات اقتصادی مردم بکوشند چراکه این مردم در همه آزمون‎ها سربلند بیرون آمدند و مسئولان نیز باید در خدمت‎رسانی به آنها سربلند بیرون آیند.

این حضور برایم قابل باور نبود/ مردم همیشه سربلند از آزمون بیرون آمدند

فرمانده انتظامی استان گلستان نیز در جمع راهپیمایان؛ این حضور را باشکوه و به یادماندنی خواند و ابراز داشت: این جمعیت نسبت به سال گذشته بیشتر بودند و این حضور برایم قابل باور نبود و مردم نشان دادند با تاکیداتی که مقام معظم رهبری داشتند پررنگ‎تر در صحنه حاضر می‎شوند.

سیدمحمود میرفیضی با بیان اینکه مردم همیشه در عرصه‎های مختلف سربلند از آزمون بیرون آمدند گفت: ملت همیشه از مسئولان جلوترند لذا این حضور، وظیفه مسئولان را سنگین‎تر می‎کند و بار مسئولیت نظام را در قبال مردم سخت‎تر کرده و باید بازتاب مناسبی از سوی مسئولان نسبت به مردم در حل مسائل و مشکلات‎شان صورت بگیرد.

وی حضور حماسی مردم را در راهپیمایی دندان‎شکن خواند و متذکر شد: مردم در جای جای ایران اسلامی به آمریکا و ایادی استکبار نشان دادند که محاصره اقتصادی و تحریم‎ها اثری ندارد و مردم همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند.

انتهای پیام/2307/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول