اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده :

راهپیمایی 22 بهمن اوج عزت و اقتدار ملت ایران را اثبات کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار لنده با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی امسال، گفت: راهپیمایی 22 بهمن اوج عزت و اقتدار ملت ایران را اثبات کرد.

راهپیمایی 22 بهمن اوج عزت و اقتدار ملت ایران را اثبات کرد

ه گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید یدالله فاطمیان ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهر لنده ضمن تبریک سالروز وحدت و حماسه ملت ایران اظهار کرد: ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران از آغاز شکل‌گیری انقلاب تاکنون همگام و هم‌صدا با رهبر کبیر انقلاب و پس از آن خلف صالحش در جهت اعتلای ایران اسلامی حرکت کردند.

وی افزود: اگر حضور حماسی مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب نبود شکل‌گیری و تداوم آن امری ناممکن بود.

فرماندار لنده گفت: در دورانی که خفقان و ظلم پرچم خود را برافراشته بود سیدی از نسل رسول‌الله توانست عزم ملت را برای برقرای عدالت در جامعه و بیرون راندن دیو استکبار از کشور منسجم کند و حکومت الله را در این سرزمین پهناور بگستراند.

فاطمیان یادآور شد: سال‌ها پیش که لنده به عنوان مرکز شهرنشینی ثلاث طیبی بهمئی گرمسیر و سردسیر انتخاب شده بود از هیچ گونه امکانات رفاهی برخوردار نبود و در فقر و محرومیت بسر می‌برد امام طلوع خورشید خاور و پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 نوید رهایی از محرومیت را به این مردم داد.

وی خاطرنشان ساخت: از آغاز انقلاب تاکنون کارهای عظیمی در استان کهگیلویه و بویراحمد و به تبع آن شهرستان لنده صورت گرفت.

وی پویایی و حرکت قرارگاه خاتم‌الانبیاء را از برکات انقلاب و رهبری خواند و گفت: با توجه به شهرستان شدن لنده اقدامات و زیر ساخت‌هایی لازم است که مدد و یاری مسئولان را می‌طلبد و منتظر اقدامات مؤثر و شایسته همه دولتمردان در عرصه‌های مختلف است

فاطمیان تصریح کرد: اوج عزت و اقتدار ملت محروم و مستضعف ایران با پیروزی انقلاب به اثبات رسید و انقلاب بود که محرومیت‌زدایی را وجهه همت مسئولان قرار داده است.

انتهای پیام/82013/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول