اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب صورت گرفت

حضور پرشور مردم نیشابور در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: مردم انقلابی و همیشه در صحنه نیشابور بار دیگر با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن متحد و کوبنده در میدان دفاع از انقلاب اسلامی حاضر شدند.

حضور پرشور مردم نیشابور در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیر و جوان، زن و مرد نیشابوری همه یک‌دل و یک‌صدا در قامت یک ایرانی سربلند پشت به نواهای شیطانی استکبار جهانی و مزدوران داخلی‌ در خیابان امام خمینی(ره) نیشابور حاضر شدند و خطاب به رهبر فرزانه خود اعلام بیعت کردند.

مردم نیشابور تظاهرات خود را از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از مقابل مسجد صاحب‌الزمان(عج) در خیابان امام خمینی(ره) با شعارهای انقلابی آغاز کردند و در مقابل مسجد جامع با گفتن تکبیر برای بند بند قطعنامه سراسری راهپیمایی را پایان دادند.

حضور مردم مانع از تحقق اهداف دشمنان نظام می‌شود

سیدجلال هاشمی، فرماندار نیشابور در راهپیمایی 222 بهمن این شهر اظهار کرد: دشمن با بهره‌گیری از رسانه‌های بیگانه و فضاهای مجازی به آینده چشم دوخته است و قصد مخالفت با نظام اسلامی را دارد.

هاشمی افزود: تمام فتنه‌های دشمن با توکل به خدا، حضور مردم همیشه در صحنه و اطاعت از رهبری یکی پس از دیگری خنثی شده و انقلاب اسلامی مسیر خود را طی می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن قصد داشت با تسخیر سنگر به سنگر، نظام اسلامی را ساقط کند و با ضربه زدن به ولایت فقیه، ستون فقرات نظام اسلامی را بشکند.

رئیس ستاد سی و چهارمین دهه فجر نیشابور یادآور شد: دشمن با طراحی کودتاهای سخت و مخملی، جنگ نرم، ایجاد شبهات گوناگون در اقشار مختلف، هجمه‌ علیه نهادهای انقلابی چون سپاه پاسداران و شورای نگهبان، تحریم‌های پی‌درپی اقتصادی و دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی، سعی در مبارزه با انقلاب اسلامی دارد.

هاشمی خاطر نشان کرد: اما با هدایت امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همدلی تود‌ه‌های مردم و تقویت پایگاه‌های ارزشی چون مسجد و بسیج دشمن نتوانست به اهداف شوم خود در منطقه دست یابد.

وی عنوان کرد: موج اسلام‌خواهی منطقه متأثر از اندیشه‌های امام خمینی(ره) است.

هاشمی تصریح کرد: اندیشه‌های امام راحل گسترش پیدا کرده و موجی از رهایی مردمی را در منطقه فراهم کرده است.

انتهای پیام/70005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول