اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز:

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در امنیت کامل برگزار شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: مراسم‌های باشکوه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در شهرستان‌های مختلف استان البرز امروز در امنیت کامل برگزار شد.

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در امنیت کامل برگزار شد

احمدعلی گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاشیه راهپیمایی شهرستان کرج اظهار داشت: خدا را شاکریم که ملت ایران در سراسر کشور با حضور گسترده در راهپیمایی امروز بار دیگر توطئه‌های دشمنان خود را خنثی کردند.

وی تصریح کرد: دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی نمی‌خواستند ملت ایران حضوری گسترده در راهپیمایی داشته و اقتدار خود را به نمایش بگذارند، به همین دلیل توطئه‌های بسیاری را انجام دادند که خوشبختانه با بصیرت و آگاهی این مردم،‌ نقشه‌های آنان خنثی شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز در پاسخ به این پرسش که مراسم‌های ویژه یوم‌الله 22 بهمن در این استان تحت چه شرایطی برگزار شد؟ گفت: اینگونه مراسم‌ها به صورت ملی و با حضور و مشارکت مردم برگزار می‌شود و بیشتر کارها را خود مردم انجام دادند.

گودرزی ادامه داد: پلیس از یک‌سو دغدغه‌ای از بابت حضور و مشارکت مردم نداشته و از سوی دیگر نگران بودیم که دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب علیه این مردم توطئه نکنند، به همین دلیل به صورت شبانه‌روزی تلاش‌های ویژه در روزهای اخیر انجام شد.

وی افزود: ثمره این تلاش‌ها برگزاری باشکوه و در امنیت کامل راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در شهرستان‌ها و شهرهای مختلف استان البرز همزمان با سراسر کشور بود.

این فرمانده ارشد انتظامی گفت: شب گذشته با همکاری نهادهای مختلف از جمله راهنمایی و رانندگی اقدام به پاکسازی خودورها در مسیر راهپیمایی کرده و تمهیدات لازم برای رفاه و امنیت راهپیمایان به طور کامل انجام شد.

گودرزی گفت: با توجه به اشراف نیروی انتظامی مطمئن بودیم که امروز هیچ مشکلی در زمان برگزاری راهپیمایی صورت نخواهد گرفت، با این وجود ماموران پلیس تمام تلاش‌ خود را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم انجام دادند.

وی در پایان با تقدیر از حضور گسترده و باشکوه مردم شهرستان‌های استان البرز در راهپیمایی امروز تاکید کرد: این حضور پرشور بسیاری از توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کرده و دل‌های دوستان ایران را شاد کرد.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول