اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابراهیمی در جمع راهپیمایان 22 بهمن میاندرود:

پیام مردم در 22 بهمن اتحاد مسئولان بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران پیام مردم در 22 بهمن به مسئولان را ضرورت وجود اتحاد دانست.

پیام مردم در 22 بهمن اتحاد مسئولان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، مردم شهرستان میاندرود همچون سال‌های گذشته با شرکت گسترده در راهپیمایی آخرین روز از دهه مبارک فجر بار دیگر بصیرت، دشمن‌شناسی و روحیه انقلابی خود را به رخ دشمنان کشیدند.

حضور معنادار و پررنگ‌تر از سال‌های گذشته مردم از محصل و بازاری گرفته تا کارمند، کشاورز و دانشجو، خواب دشمنان برای ایجاد ناامیدی ملت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آشفته کرد و به آنان فهماند که تحریم اقتصادی موجب کاهش بصیرت مردم انقلابی نمی‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهرستان میاندرود با شکوهمند خواندن حضور مردم این شهرستان افزود: این مشارکت شما مردم دشمن‌شکن و دندان‌شکن است.

هادی ابراهیمی حضور کودکان، جوانان و سالخورده‌های این شهرستان در راهپیمایی امسال را دارای پیام روشن به بدخواهان و کینه‌توزان بین‌المللی و مسئولان نظام دانست.

وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در 34 سال گذشته و دوران‌هایی که پشت ‌سر گذاشته است، تصریح کرد: شرایط حال حاضر کشور باید آسیب‌شناسی شود چون آفت‌هایی که همه انقلاب‌ها را تهدید می‌کند می‌تواند انقلاب اسلامی مردم ایران را نیز با تهدید مواجه کند.

ابراهیمی با اشاره به بحث مطرح شده در مورد مذاکره با آمریکا تصریح کرد: باید ابتدا دید بحث مذاکره و مراوده با چه کسانی مطرح است، مذاکره با کسانی که به تعبیر مقام معظم رهبری یک دست اسلحه و درخواست مذاکره می‌کنند قابل قبول نیست.

معاون استاندار مازندران به تاریخچه اقدامات و سیاست‌های ددمنشانه آمریکایی‌ها بر علیه مردم ایران اشاره کرد و افزود: تجربه ثابت کرده هر کجا مقاومت کردیم و به آیه‌های نورانی قرآن عمل کردیم، موفق بودیم.

وی با اشاره به اجرای چند استراتژی توسط امریکایی‌ها علیه مردم ایران تصریح کرد: تضعیف نظام مالی، ضربه زدن به جایگاه استراتژیک ایران، حمایت از عناصر داخلی و خارجی ضد انقلاب، بزرگ‌نمایی نقاط ضعف و نفی دستاوردهای انقلاب اسلامی گوشه‌ای از این استراتژی غلط امریکایی‌ها بر علیه انقلاب اسلامی است و ما باید ببینیم با اینها می‌توانیم مذاکره کنیم یا نه.

این مسئول با اشاره به تلاش امریکایی‌ها و غربی‌ها برای ناامید کردن مردم از نظام و استفاده آنان از ابزار تحریم اقتصادی اضافه کرد: اگر کسی می‌گوید برای حل مشکلات اقتصادی باید با امریکا مذاکره کنیم من میگویم این نوعی خوش‌بینی مفرط به غرب است که ما فکر کنیم اگر با امریکا ارتباط برقرار کنیم مشکلات اقتصادی حل می‌شود چون کشورهایی بوده‌اند که با برقراری ارتباط نه تنها مشکلاتشان حل نشد بلکه منابع و ذخایر آنها نیز به تاراج رفت.

از بین بردن وحدت توسط هر فرد یک خیانت است

وی تنها راه رسیدن به اهداف مردم و انقلاب را ایستادن در مقابل زورگویان و تأسی به آرمان‌های امام راحل و رهنمودهای رهبری دانست و افزود: ما با تمام توان از این آرمان مقدس دفاع می‌کنیم.

ابراهیمی برگزاری و تعدد انتخابات در ایران را نشانه آزادی انتخابات در کشور دانست و با طرح این سؤال که در کدام کشور دنیا تا این اندازه انتخابات انجام شده است، ابراز داشت: عده‌ای فکر می‌کنند با بستری که برخی از عناصر ساده‌لوح در سال 88 ایجاد کرده‌اند می‌توانند برای انتخابات بعدی برنامه‌ریزی کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران دیگر دلیل آزاد بودن انتخابات در جمهوری اسلامی را روی کار آمدن پیاپی دولت‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا از پی یکدیگر عنوان کرد و متذکر شد: این ادعاهای مطرح شده در مورد لزوم آزادی انتخابات غلط است و باید به سطل آشغال سپرده شود.

ابراهیمی در پایان اذعان داشت: ما امروز نیازمند وحدت هستیم و هر فردی که اصل وحدت را زیر سؤال ببرد و موجبات ناامیدی مردم نسبت به نظام را بوجود بیاورد خائن به مردم و انقلاب است.

انتهای پیام/86021/ن40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول