اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یوم‌الله 22 بهمن صورت گرفت

طنین فریاد مر‌گ بر آمریکا در فهرج

خبرگزاری فارس: مر‌گ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست در مراسم 22 بهمن در شهرستان فهرج طنین‌انداز شد. ‌

طنین فریاد مر‌گ بر آمریکا در فهرج

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، همزمان با سراسر کشور مردم همیشه در صحنه و انقلابی فهرج، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را با تجمع در میدان ولایت و راهپیمایی به طرف مسجد جامع این شهر گرامی داشتند. 

امروز همه آمدند، زن و مرد‌، پیر و جوان‌، شیعه و سنی، فارس‌ و بلوچ آمدند تا همبستگی، وحدت و همدلی خود را به رخ جهانیان بکشند.

مردم فهرج در حالی که پلاکاردهای در حمایت از مقام معظم رهبری و دست نوشته‌های "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر صهیونیست" در دست داشتند با شعار‌های کوبنده مرگ بر فتنه‌گر مسیر بلوار قائم تا مسجد جامع فهرج را طی کردند.

امروز مردم کویر‌نشین فهرج ‌صحنه‌های زیبا از حضور خلق کردن، عشایر این شهرستان نیز خود را به این مراسم رساندند و با لباس‌های سفید محلی فریاد مرگ بر آمریکا را سر دادند و برافراشتن پرچم زیبای جمهوری اسلامی در بین شرکت‌کنند‌گان جاوه خاصی نیز به این مراسم افزود.

مسئولان شهرستان فهرج نیز از این حضور حماسی عقب نماندند و فرماندار‌، امام جمعه ‌و خانواده‌های شهدا در پیشاپیش مراسم حضور داشتند.

امروز مادرانی نیز با کودکان خود آمده بود تا از این همایش بزرگ برای فردایی روشن عقب نماند، اعضای جوانان و امدادگران هلال‌احمر نیز اقدام به راه‌اندازی پایگاه‌ تست قندخون و فشارخون در مسیر این مراسم کردند و امروز برای نخستین با راهپیمایی 22 بهمن با حضور پر‌شور و گسترده مردم بخش نگین کویر شیعه و سنی بر‌گزار شد‌.

محمد برزنگ فر‌ماندار فهرج در اجتماع با‌شکوه مردم ولایت و رهبری را مایه پیروزی و موفقیت انقلاب دانست و گفت: دشمن با تحریم کشور سعی در دلسردی مردم داشت، اما این حضور با‌شکوه و پر‌شور آنها را مایوس کرد.

وی عنوان کرد: دشمن در تحریم ایران شکست می‌خورد و بیشترین ضررها متوجه دشمن در این تحریم می‌شود.

برزنگ با اشاره به موفقیت‌های جوانان این کشور در تمام عرصه‌ها و کینه‌ورزی‌های دشمنان جمهوری اسلامی گفت: امروز رشد علم در کشور چند‌ برابر شده است.

این مراسم با اجرای سرود دانش‌آموزی همراه بود و قطعنامه سراسری قرائت شد.

.................................

گزارش از عظیم میراولیایی

.................................

انتهای پیام/80013/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول