اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی

طرح آمریکا از مذاکره با ایران دسیسه‌ است

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی گفت: طرح مذاکره آمریکا با ایران در شرایط تحریم، یک دسیسه و در راستای بر افروختن اختلافات میان مردم و مسئولان است.

طرح آمریکا از مذاکره با ایران دسیسه‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران راهپیمایی 22 بهمن در این شهرستان با حضور پرشور و تاریخی اقشار مردم  و مسئولان برگزار شد.

در این راهپیمایی قطعنامه 10 ماده‌ای قرائت شد که راهپیمایان با سردادن تکبیر و الله اکبر آن را تأیید و بر اجرای آن تأکید کردند و با به آتش کشیدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل جعلی خشم و نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی استاد برجسته حوزه و دانشگاه و فرزند آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی نماینده فقید مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در جمع راهپیمایان 22 بهمن گچساران در محل میدان امام خمینی(ره) این شهرستان با بیان این‌که 22 بهمن یوم‌الله است، اظهار کرد: 22 بهمن تلاقی همه اندیشه‌ها، سلایق و علاقه‌ها بوده و روزی است که بر همه اندیشه‌ها و سلایق مسلط است.

وی افزود: 22 بهمن روز خدا و پیکره شعار توحیدی «لا اله الا اللّه » بوده و 22 بهمن روز  تجلی دو  کلمه «لا اله الا اللّه » و وحدت امت اسلامی است.

وی خطاب به راهپیمایان 22 بهمن گچساران عنوان داشت: آفرین بر شما که با حضور پرشور و انقلابی خود دشمن را به  خجالت و شرمندگی وا داشتید.

فرزند ارشد آیت‌الله ملک‌حسینی تصریح کرد: 22 بهمن روز شکسته شدن هیمنه و غرور استکبار جهانی بوده و روز غیرت و همیت و شرف امت اسلامی است.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه یادآور شد: 22 بهمن روز شکسته شدن ساختارهای کهنه و فرسوده‌ای است که ملت‌ها را به تمسخر می‌گرفت و اراده ملت‌ها را معطوف به قدرت‌های کفر می‌کرد.

وی 22 بهمن را روز احیای قدرت معطوف به خداوند و قدرت معطوف به اراده ملت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: 22 بهمن روز احیای فضیلت‌ها، ارزش‌ها، انسان و انسانیت است.

ملک‌حسینی با بیان این‌که امسال و امروز شرایطی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در کشور وجود دارد، عنوان داشت: دشمن امروز تمامی ترفندهای خود را اعمال کرده است و موضوع مذاکره را بعد از تحریم‌ها علم کرده اما ملت ایران اسلامی با تأسی از شعار«هیهات من الذله» از تهدیدها هراسی ندارد و عقب نمی‌رود.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی دست پرورده رمضان و  ملتی است که ریاضت‌های الهی را کشیده و از تهدید و تحریم‌ها هراسی ندارد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم بیان داشت: امروز دشمن شعار جدیدی به نام مذاکره با ایران برای رفع مشکلات را مطرح کرده‌است که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند این شعار حربه جدید و فتنه جدیدی از سوی دشمن است که قصد دارد با نام مذاکره و تحریم  از درون به انقلاب ضربه بزند.

ملک‌حسینی تأکید کرد: ملت ایران اسلامی زنده و پویا در برابر همه دشمنی‌ها ایستاده است.

فرزند ارشد آیت‌الله ملک‌حسینی با بیان این‌که هیچ‌کس امروز منکر گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی کشور نیست، افزود: هیچ مسئولی نمی‌تواند سر به ریر برف کند و این مشکلات و نابسامانی‌ها را نادیده بگیرد و باید تلاش کرد اما این به این معنا نیست که مشکلات اقتصادی کمر ملت ایران را شکسته است..

استاد برجسته حوزه  و دانشگاه ادامه داد: ملت ایران ملتی استوار در برابر تمامی مشکلات ایستاده است و به لطف خداوند و اراده مسئولان این مشکلات برطرف می‌شود.

انتهای پیام/82014/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول