اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شکوه پیمان-22

هر فتنه‌ای در دنیاست، زیر سر آمریکاست

خبرگزاری فارس: مردم شهرستان نهبندان در راهپیمایی 22 بهمن امسال شعار "هر فتنه‌ای در دنیاست، زیر سر آمریکاست" را در خیابان‌ها و کوچه‌های این شهرستان طنین‌انداز کردند.

هر فتنه‌ای در دنیاست، زیر سر آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، امروز در سی‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم شهرستان نهبندان همگام و همراه با سراسر میهن اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر حماسه‌ای جاویدان خلق کردند.

مردم از گروه‌های مختلف، زن و مرد، کوچک و بزرگ، پیر وجوان و همه و همه آمده‌ بودند تا بگویند همیشه همراه و پشتیبان انقلاب و نظام خود هستند.                                                                 

بسیجیان و روحانیان، مسئولان و پایگاه‌های مقاومت اداری، دانش‌آموزان و دانشجویان، اصناف و بازاریان و گروه‌‌های مختلف مردم از روستاهای اطراف برای حضور در این راهپیمایی بزرگ به صحنه آمده بودند.

مردم نهبندان با حضور خود با آرمان‌های امام‌(ره) و مقام معظم رهبری بیعتی دوباره بستند و با شهدا عهد کردند تا ذره‌ای در رسیدن به اهداف آنان کوتاهی نکنند.

قنوت عشق در پایان راهپیمایی نهبندان

مردم نهبندان با حضور پرشور و پرشکوه خود آمریکا و استکبار جهانی را از رسیدن به اهداف شومشان مایوس و اعلام کردند که آمریکا سردمدار همه فتنه‌ها و توطئه‌ها است.

مردم با سر دادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، 22 بهمن‌ماه، یوم‌الله یوم‌الله، دست خدا بر سر ما خامنه‌ای رهبر ما و هر فتنه‌ای در دنیاست زیر نظر آمریکاست، مسیر راهپیمایی را پیموده و فریاد انقلابی‌شان را به گوش جهانیان رسانیدند.

مردم ولایت‌مدار نهبندان پس از طی مسیر راهپیمایی، هنگام نماز ظهر و عصر به قنوت عشق ایستادند تا با اظهار بندگی در برابر معبود یکتا، بار دیگر شکرگزار نعمت استقلال، آزادی و انقلاب اسلامی باشند.

انتهای پیام/69007/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول