اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لنده:

حضور مردم لنده در راهپیمایی 22 بهمن امسال اعجاب‌انگیز بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه لنده گفت: مردم لنده در حرکتی اعجاب‌انگیز از همه نقاط این شهرستان با حضور در راهپیمایی 22 بهمن شکرگذار نعمت انقلاب شدند.

حضور مردم لنده در راهپیمایی 22 بهمن امسال اعجاب‌انگیز بود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام عباس عبدالملکی امام جمعه لنده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن با اشاره به ظرفیت‌های دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و با حمایت و همراهی مردم به ثمر نشست و یوغ ظلم و استکبار را از گردن این مردم مستضعف باز کرد.

وی افزود: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و هدایت رهبر معظم انقلاب توانسته جهان را متحیر و متعجب سازد و به پیشرفت‌های عالی خود دست یابد.

امام جمعه لنده با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مناطق محروم از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب بوده است، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد و به تبع آن شهرها و روستاها از محروم‌ترین استان‌های کشور بوده که امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به مناطقی توسعه یافته و پیشرفته تغییر شکل داده‌اند.

عبدالملکی ضمن تقدیر از حضور پر شور مردم لنده در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: حضور پرشور در این راهپیمایی مؤید همراهی آنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و به برکت همین حضور پرشور مردم توطئه‌ها و دسیسه‌های معاندین و دشمنان اسلام نقش بر آب می‌شود.

وی در ادامه به خواست‌های مردم لنده اشاره کرد و گفت: تکمیل راه‌های ارتباطی (لنده به چاروسا، لنده به بهمئی، لنده به دهدشت از طریق تراب) شهرستان لنده مهم‌ترین عامل برای توسعه و برون رفت از بن بست و عقب ماندگی است.

امام جمعه لنده در پایان از حضور مسئولان مؤسسه تخصصی نیروگستر و سردار حاج عدل هاشمی در راهپیمایی 22 بهمن لنده و خدمات ارزنده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و مؤسسه نیرو گستر تقدیر کرد.

انتهای پیام/82013/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول