اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشت‌های گرده کرده و فریاد مرگ بر آمریکا:

مردم کهنوج حماسه‌ای ماندگار رقم زدند

خبرگزاری فارس: مردم کهنوج به خیابان‌ها آمدند و با مشت‌های گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا، صهیونیسم و انگلیس سر دادند و باز هم حماسه‌ای دیگر در تاریخ 34 ساله انقلاب اسلامی ایران رقم زدند.

مردم کهنوج حماسه‌ای ماندگار رقم زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، مردم این شهرستان از دقایق اولیه آغاز راهپیمایی در میدان 22 بهمن این شهر حضور یافته و با انسجام و یکپارچگی راهپیمایی تاریخ‌ساز را به سمت میدان امام خمینی (ره) آغاز کردند.

کهنوجی‌ها فوج فوج به خیابان‌ها آمدند و با مشت‌های گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا، صهیونیسم و انگلیس سر دادند و باز هم حماسه‌ای دیگر در تاریخ 34 ساله انقلاب اسلامی ایران رقم زدند.

آنان آمدند تا لبیکی دیگر به ندای مقام معظم رهبری بدهند و یک بار دیگر به جهانیان ثابت کنند که تحت هر شرایطی دست از حمایت از رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران که قرار است به ام‌القرای جهان اسلام تبدیل شود، بر نمی‌دارند.

دشمن بار دیگر صلابت ملت ایران را که الهام گرفته از صلابت امام خمینی (ره) است در راهپیمایی 22 بهمن نظاره کرده و متحیر شد.

* انقلاب اسلامی چراغ راه مستضعفان جهان است

عباس اطمینانی فرماندار کهنوج در حاشیه راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشأت گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعا تا قیام جهانی حضرت مهدی (عج) استمرار دارد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی رساترین فریاد تاریخ انقلاب‌ها یعنی امام راحل است و همگان شاهد هستیم که اینک به یمن آن صبر و استقامت و مبارزات حق‌طلبانه و پیروی از رهنمودهای حکیمانه بزرگ معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت در سال‌های پر تلاطم بعد از پیروزی انقلاب تا به امروز صاحب اقتدار و عزت عظیمی شده‌ایم.

اطمینانی تصریح کرد: انقلابی که مبتکران شرق و غرب عالم را به وحشت انداخته و چراغ راه مستضعفان و مسلمانان جهان شده است.

فرماندار کهنوج اذعان اشت: ما نیز وظیفه خود می‌دانیم که هم‌رنگ و همدل و با شور عشق الهی در تداوم راه شهدای والامقام ندای عدالت‌مدارانه انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم.

وی ابراز داشت: به لطف الهی و در سایه درایت‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری و وحدت ملت ایران از این بحران اقتصادی نیز عبور می‌کنیم.

انتهای پیام/80008/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول