اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس:

مقاومت ملت استخوان‌های استکبار را درهم می‌شکند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: مقاومت و صبر ملت استخوان‌های استکبار را درهم می‌شکند.

مقاومت ملت استخوان‌های استکبار را درهم می‌شکند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حمید رضا خصوصی‌ثانی در جمع مردم این شهرستان با تبریک یوم‌الله 22 بهمن و سال روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلام، اظهار کرد: انقلاب اسلامی نتیجه موج بیداری و مجاهدت ملت سلحشور و ولایی است.

وی با بیان اینکه امروز فریاد از روی خشم ملت ایران پس از 34 سال از عمر انقلاب اسلامی همچنان زنده و محکم است، تصریح کرد: این فریادها و حرکت‌های منسجم و متحد ملت نشأت گرفته از بصیرت انقلابی است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس، استقلال و آزادی را حق ملت مسلمان ایران دانست و افزود: این حضور مقتدرانه در صحنه‌های مردمی نشانه حمایت ملت از حق و حقوق دینی، سیاسی و اجتماعی آن ها است.

وی با اشاره به اینکه روزگاری شاه و رژیم پهلوی با اتکا بر استکبار، ملت را در ظلم و تنگنای سیاسی و اقتصادی قرار داده بود، اذعان کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل استقلال ملت را پس گرفت.

خصوصی‌ثانی ادامه داد: رهبری دینی امام خمینی (ره) و ایمان و اتحاد صادقانه ملت در ایجاد موج بصیرت تأثیر بسیاری داشت.

وی دلایل پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی را سه عامل مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: رهبری هوشمندانه و دینی امام راحل، نقش روحانیت و حوزه علمیه و توده‌های خروشان ملت در دوران انقلاب اسلامی عامل اصلی در شکل‌گیری رخداد بزرگ 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی بود.

*روحانیون مبارز در دوران انقلاب عامل اتصال رهبری با مردم بودند

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس، نقش روحانیون مبارز در دوران انقلاب اسلامی را بسیار مهم خواند و گفت: در دوران انقلاب اسلامی روحانیون بانیان روشنگری در بین ملت و عامل اتصال رهبری با مردم بودند.

وی با تصریح بر اینکه استقامت ملت در مقابله با فشارهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی موجب وقوع انقلاب اسلامی شد، یادآور شد: امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی در نخستین گام کانون‌های استکبار جهانی در داخل و خارج از کشور را نشانه گرفت.

*22 بهمن ریشه‌های فاسد استکبار در کشور را خشکانید

خصوصی‌ثانی با اشاره به اینکه روحیه جهادی و مبارزه‌ای ملت و رهبری موجب تحقق استقلال و آزادی مردم ایران شد، اذعان کرد: 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی ریشه‌های فاسد استکبار در کشور را خشکانید.

وی اضافه کرد: استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور در مدرسه دینی و فکری امام راحل شکلی واقعی به خود گرفت.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با بیان اینکه معرفت‌جویی پایه‌های انقلاب اسلامی را استوار و محکم کرده است، خاطر نشان کرد: زیربنای انقلاب نیز با تلاش جامعه روحانیت مبارز شکل گرفته است.

*سیاست کنونی کشور با تدبیر مقام معظم رهبری تبیین می‌شود / بی‌تاثیری نق‌نق استکبار در عزم ملی

وی به عمر انقلاب اسلامی پس از گذشت 34 سال اشاره کرد و افزود: امروز سیاست ایران اسلامی با تدبیر مقام معظم رهبری تبیین شده و قوای کشور ساماندهی می‌شود.

خصوصی‌ثانی تصریح کرد: با سیاست و درایت مقام معظم رهبری هیچ سیاست و قدرتی توان مبارزه با انقلاب اسلامی را ندارد.

وی با بیان اینکه نق‌نق عناصر استکبار و بیگانه هیچ‌گاه تأثیری در استقامت و عزم ملی نداشته است، ادامه داد: مقاومت و صبر ملت استخوان‌های استکبار را در هم می‌شکند.

*برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در سه بخش صومعه‌سرا

به گزارش فارس، راهپیمایی 22 بهمن امروز در سه بخش مرکزی، تولمات و میرزا کوچک صومعه‌سرا با حضور با شکوه و کم‌نظیر دانش‌آموزان، دانشجویان، اقشار مختلف مردم و مسئولان با به همراه داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و فریاد کوبنده «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر استکبار» در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/84003/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول