اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اجتماع پرشور راهپیمایان بوشهری

حسنوند: حضور پرشور مردم در راهپیمایی برای دشمن نگران‌کننده است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: پیام راهپیمایی امروز هم برای دوست شیرین و گواراست و هم برای دشمن سخت و نگران‌کننده است.

حسنوند: حضور پرشور مردم در راهپیمایی برای دشمن نگران‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در اجتماع پرشور راهپیمایان بوشهری با تبریک ایام الله دهه فجر و یوم الله 22 بهمن تاکید  کرد: حضور پرشور، باشکوه و حماسی تک تک شما مردم ولایتمدار استان ضمن اینکه برای دوست شیرین و گواراست برای دشمن سخت و نگران‌کننده است.

وی با اشاره به اینکه در سیل پرخروش مردم امروز زن و مرد، کوچک و بزرگ همه در کنار هم ندای وحدت سردادند، گفت: امروز بعد از 34 سال که از عمر پربرکت انقلاب می‌گذرد همه مردم برای استواری نظام در کنار هم به خیابان‌ها آمدند.

استاندار بوشهر با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز بیان کرد: پیام این حضور گسترده بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل، سربازی و اطاعت از رهبر فرزانه، دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، استواری و ایستادگی در مقابل دشمن است.

حسنودن با بیان اینکه شعار جاودانه انقلاب و وحدت رمز پیروزی امت اسلامی است، گفت: مردم ایران امروز بار دیگر وفاداری خود با نظام و انقلاب را ثابت کردند.

حسنوند با بیان اینکه مردم هوشیار و بابصیرت، دوست و دشمن را می‌شناسد، گفت: مردم در جنگ، ترورها و تحریم‌ها، هجمه و شبیخون فرهنگی نشان دادند که در چه سنگری ایستاده‌اند و همیشه به انقلاب و آرمان‌‌های نظام پایبند هستند.

وی با بیان اینکه توطئه تحریم برای ایجاد نارضایتی مردم است، افزود: امروز مردم در صفوف بهم فشرده نشان دادند که این توطئه هم شکست خواهد خورد و مردم اثبات کردند آنچه برای آنان گرامی و عزیز است انقلاب و ولایت است.

استاندار بوشهر ضمن تشکر از حضور حماسی مردم اضافه کرد: ای رهبر عزیز، ای مقتدای ما، ای مولای ما و ای فرمانده کل قوا، امروز مردم بوشهر یکصدا با این حضور هزاران نفری در خیابان‌ها یک پیام دادند که رهبرا سرت سلامت، از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول